Citat:
Ursprungligen postat av
SvartChili
Om mannen är medvetslös eller så full att han inte vet vad som händer. Annars har jag mycket svårt att tro på det. Att kvinnor skulle förgripa sig på andra kvinnor, barn,män och djur samt inkräkta på män i det offentliga rummet ens i närheten av hur män gör det är bara befängt.
Svar till TS: Det är förhoppningsvis socialt och kulturellt betingat att män är pervon i mycket högre utsträckning. Inte många kvinnliga blottare och fickrunkare som stryker sig mot främmande män på bussen, där ute,
Du har förutfattade meningar och bildat din uppfattning av vad media målat upp för dig.
Som sagt, inte många män tar anstöt av kvinnor som blottar sig eller stryker sig mot en man. Det gör inte att det inte sker, eller är identitiskt med vad män gör.
Här är ett exempel på en kvinnlig våldtäkt.
(FB) Min kusins fru är galen!!
Att det finns kvinnor som förgriper sig på barn existerar sannerligen, och djursex är absolut lika vanligt bland kvinnor som män.
Men som jag hävdat tidigare så är kvinnor oavsett om det är online eller IRL mycket försiktigare och mer ointresserade av att dela med sig av dessa saker, mycket pågrund av att det är ett större stigma för dom, dels för att de skäms mer samt att de förtrycker sin sexualitet i större grad än män generellt.