Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-25, 06:15
  #169
Medlem
welcometorealitys avatar
Haha, hade Zlatan inte blivit skadad, så då hade ju inte Manchester United vunnit titeln eller matchen, nu tror ju snubben att det är han som ligger bakom detta.
Citera
2017-05-25, 11:10
  #170
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plasticsmiles
Om det märks någonting? haha ja, det är nog svårt att missa om man rör sig i stan idag.

Två gator avstängda, en för respektive fans. Fleminggatan är en utav dem.
Innerstadstrafiken går väldigt sporadiskt pga folkmassorna,mängder av bussar är inställda.
Polis står i varje hörn och alla bussar är ute och parkerade längst varje gatuslut.
Trafikledningarna står ute vid mötespunkterna under cover och har blivit utrustade med specialbefogenhet till att ringa direkt till trafikledning och stoppa trafiken om det skulle behövas.

Det är väldigt uppstyrt och planerat för att de två fansen inte ska befinna sig på samma plats, ena fansen får endast åka tunnelbana och andra endast åka pendeltåg. Majoriteten av fansen är här på organiserade resor och researrangörerna har fått klara direktiv om vad det är som gäller. Efter matchen åker ena delen av fansen direkt till Ulriksdal och därifrån direkt buss till Arlanda.

Det har kryllat av fulla Ajax supporters i krokarna jag befann mig i.

Ja och den här HELVETES JÄVLA HELIKOPTERN som stod precis över mitt hus mellan kl 17 och kl 24! Fittor! Kul när man skulle upp och jobbar kl. 05!
Citera
2017-05-25, 13:03
  #171
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
Matchen skulle inte ha spelats 2 dagar efter bomben.
Man får ju väga det mot kostnaderna för att flytta ett arrangemang av den här storleken. Sedan tycker jag att det är stor skillnad mot t.ex. Dortmundbomben (även om matchen ändå blev av som vanligt) - då var det ju riktat mot ett av lagen, vilket det inte var här.
Citera
2017-05-25, 14:39
  #172
Medlem
R.Bloodworths avatar
Alltså HELVETE vad United är dåliga. De har varit usla genom hela säsongen och trots att man vann finalen igår så var de fortfarande usla! De mötte helt enkelt ett valpigt lag som inte hade mycket att säga till. Visst Ajax är ett ungt och offensivt lag, men nej...United ser verkligen SJUKT tama ut.

Var jag verkligen den enda igår som tyckte United var bedrövliga? VART i helvete är deras offensiv?? Finns ju INGET.
Citera
2017-05-25, 17:49
  #173
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Vad är det för jävla upplevelse, skapar bara en massa olägenheter för folk. Det går väl an och tycka att det är en fest om man bor i Molkom och inte drabbas av olägenheterna. Jag ska upp för att jobba om fem timmar, så nu vill jag få det tyst här.
Haha låter som att du är pensionär
Citera
2017-05-26, 01:20
  #174
Medlem
Såg att Malena Ernman beklagade sig över alla män som hade skräpat ned på gatorna. Hon gillade inte heller banderollen som Zlatan fotade sig med.

Fan vilken jävla idiot hon är.
Citera
2017-05-26, 15:34
  #175
Medlem
Kravallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Såg att Malena Ernman beklagade sig över alla män som hade skräpat ned på gatorna. Hon gillade inte heller banderollen som Zlatan fotade sig med.

Fan vilken jävla idiot hon är.

Hon är ju inte ensam att ha uttryckt sig negativt om detta. Ridsportsen har ju lapat i sig detta och spottar ut propaganda om hur mycket fotbollen kostar vårt land när vi tvingas städa efter alla dessa människor.

Tänker dessa människor ens logiskt? Jag tänker inte ens argumenta emot. Det tjänar inget till. Det är förgäves.
Citera
2017-05-26, 16:43
  #176
Avstängd
allwaysmisbehavins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Haha, Zlatan lade upp en film på Instagram nu med titeln "Welcome to the Zlatan arena".


Fy saatan vad han domderade och dominerade efter matchen, man kan ju inte göra annat än älska den store estradören.
Citera
2017-05-29, 09:01
  #177
Medlem
Manu79s avatar
Glory Glory Man United
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback