Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-24, 05:06
Medlem
Hur stor risk skulle ni säga att de egentligen är att man skulle få tex en stroke under en kväll med (bra) kokain? 27 år gammal och brukar kokain varannan månad ungefär, tänkte mest på blodkärlen som drar ihop sig. Tänker på folk som brukar höga mängder kola varje helg liksom och inte råkar ut för något liknande. Tanken finns ju alltid där när man ska ta en o annan i jävel

Mvh
Citera
2018-08-24, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boyz2hood
Hur stor risk skulle ni säga att de egentligen är att man skulle få tex en stroke under en kväll med (bra) kokain? 27 år gammal och brukar kokain varannan månad ungefär, tänkte mest på blodkärlen som drar ihop sig. Tänker på folk som brukar höga mängder kola varje helg liksom och inte råkar ut för något liknande. Tanken finns ju alltid där när man ska ta en o annan i jävel

Mvh

6-7 gånger så stor chans som normalt dvs väldigt bra odds att inte få det .
Citera
2018-08-24, 16:39
Medlem
laddkingens avatar
Citat:

Mvh

Ingen stor chans. Så länge du inte snortar massa G's.
Citera
2018-08-24, 19:10
Medlem
caecos avatar
Citat:

Mvh
Såvida du inte lider av andra hälsoproblem som kan bidra till en stroke eller tar alldeles för mycket skulle jag inte oroa mig det minsta. Risken för hjärtproblem är nog större, speciellt om du börjar ta det allt oftare än vad du gör just nu.
Citera
2018-08-25, 20:33
Medlem
Tog en del kokain igår, men hade tagit ca 4mg subutex dagen innan och även ett par linor tidigare på dagen, så jag blev väldigt besviken av effekten. Kvaliteten skulle ha varit OK. Kan subutexen har dämpat effekten så mycket, eller behöver jag ta mycket mer? Tog kanske totalt 0.3g.

Är van amfetaminanvändare och har tagit subutex + amfetamin förut, så jag vet att subutex kan dämpa amfetamin väldigt mycket - men är det likadant med kokain?

Med amfetamin behövs inte så mycket för att känna bra effekt, och kan härmed säga att amfetamin smakar bra mycket bättre än kokain.. smakar riktigt vidrigt.
Citera
2018-08-26, 17:00
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Tog en del kokain igår, men hade tagit ca 4mg subutex dagen innan och även ett par linor tidigare på dagen, så jag blev väldigt besviken av effekten. Kvaliteten skulle ha varit OK. Kan subutexen har dämpat effekten så mycket, eller behöver jag ta mycket mer? Tog kanske totalt 0.3g.

Är van amfetaminanvändare och har tagit subutex + amfetamin förut, så jag vet att subutex kan dämpa amfetamin väldigt mycket - men är det likadant med kokain?

Med amfetamin behövs inte så mycket för att känna bra effekt, och kan härmed säga att amfetamin smakar bra mycket bättre än kokain.. smakar riktigt vidrigt.

Kanske att Subutexen dämpade Kokset.
Fast det här var dagen innan och då borde det inte vara några problem.

Du kan fått dåligt Koks också.

Har du tagit Koks förr ? Vet du vilken effekt du förväntas få ?
Citera
2018-08-26, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Kanske att Subutexen dämpade Kokset.
Fast det här var dagen innan och då borde det inte vara några problem.

Du kan fått dåligt Koks också.

Har du tagit Koks förr ? Vet du vilken effekt du förväntas få ?

Har tagit kokain en gång förut, fick då några linor av en kompis på en fest och då kändes det bra. Inget extremt, men jag kände mig gladare än innan. Så nej, jag är ingen van kokainanvändare.

Jag körde kokain igår också utan någon subutex eller annat som skulle kunna dämpa ruset, och jag såg till att köra på bra denna gång - men kände mig mest irriterad. Jag satt visserligen hemma själv, men någon positiv känsla borde ju denna drog ge med de mängder jag drog i mig. Ju mer jag tog desto mer irriterad blev jag, så jag slutade och spolade ner resten av skiten i vasken.

Det jag köpte måste varit riktigt uselt, jag betalade 700kr för ett gram så jag visste att det inte skulle vara det bästa, men någon effekt förväntas ju när det är så dyrt.. Ingen mer kokain för mig.
Citera
2018-08-26, 22:49
Medlem
Tack för svar håller mig absolut till varannan månad, annars blir de ju inte så speciellt om man varje helg skulle dra streck, roligare att vänta mellan några veckor så har man nåt extra kul att se framemot speciellt när de är dunder (y) eufori så de ba skriker 😎😀
Citera
2018-08-27, 01:40
Medlem
Jag behöver kolla "renhet" på lite kola.
Är "eztest" det bästa sättet? Sidan verkar nere? Var köper man dem enklast och billigast? Gärna anonymt och inom Sverige.

Peace!
Citera
2018-08-27, 01:43
Medlem
Citat:
Har tagit kokain en gång förut, fick då några linor av en kompis på en fest och då kändes det bra. Inget extremt, men jag kände mig gladare än innan. Så nej, jag är ingen van kokainanvändare.

Jag körde kokain igår också utan någon subutex eller annat som skulle kunna dämpa ruset, och jag såg till att köra på bra denna gång - men kände mig mest irriterad. Jag satt visserligen hemma själv, men någon positiv känsla borde ju denna drog ge med de mängder jag drog i mig. Ju mer jag tog desto mer irriterad blev jag, så jag slutade och spolade ner resten av skiten i vasken.

Det jag köpte måste varit riktigt uselt, jag betalade 700kr för ett gram så jag visste att det inte skulle vara det bästa, men någon effekt förväntas ju när det är så dyrt.. Ingen mer kokain för mig.
Låter som du blev lurad, bror! Tänkte säga köp av folk du "litar" på, men man ska aldrig lita på de typer som säljer.. Men är det folk som dina polare brukar köpa av och är nöjda är chansen större att det är bra grejer.
Ge inte upp!
Citera
2018-08-27, 05:09
Medlem
Citat:

Florerar mycket fin kola på darknet just nu, skulle råda dig att göra ett försök där F*ugsvamp *=L
Citera
2018-09-01, 04:40
Bannlyst
Citat:
En fest brukar innebära drycker innehållandes etanol. Kokain och etanol går hand i hand. När båda substanserna används samtidigt bildar levern cocaethylene. Skit samma, du blir mer påtänd.

Fester brukar även tyda på att det finns andra människor runt omkring och kokain fungerar långt mycket bättre med social stimulans.

Citat:
Satt du hemma själv?

Citat:
Visst, det må varit uselt men kokain är inget annat än Kalle Anka-tjack och hör hemma på nattklubbarna.
Senast redigerad av SvettigMumin 2018-09-01 kl. 04:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in