Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-01, 16:32
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxofvodka
Hej!
All info uppskattas.
Har extremt lite kokain som jag fick av en polare förra veckan. När man kollar på det ser det vitt ut men när jag lägger det mot vitt papper är det lite gulaktigt. Vad beror detta på?
Jag har aldrig testat kokain förut så jag tänkte blanda denna lilla dos med ritalin och snorta skiten.
Går det?
Som sagt, alla svar uppskattas
Hur stor är denna "lilla dos"?
Citera
2014-03-01, 17:07
Medlem
koka och rökt det
Citera
2014-03-01, 17:32
Moderator
kvm3s avatar
Tråden hjälp med kokain!!!!! infogad.

/Mod
Citera
2014-03-03, 04:20
Medlem
kokain är lurigt. Det är som en förbannelse precis som när man är ung å provar sprit å inser att festa med alkohol är roligare än att festa nykter. Har man väl testat så vet man hur mycket roligare man kan ha. Man måste inte men man VET hur mycket bättre det kan bli. Så känner man folk å har råd så blir det lätt en vana. Enligt min erfarenhet så använder en stor del av mina kollegor det. Det används uteslutande på helger och aldrig ngn ggn då det krockar med arbete.
Citera
2014-03-03, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackaenlax
kokain är lurigt. Det är som en förbannelse precis som när man är ung å provar sprit å inser att festa med alkohol är roligare än att festa nykter. Har man väl testat så vet man hur mycket roligare man kan ha. Man måste inte men man VET hur mycket bättre det kan bli. Så känner man folk å har råd så blir det lätt en vana. Enligt min erfarenhet så använder en stor del av mina kollegor det. Det används uteslutande på helger och aldrig ngn ggn då det krockar med arbete.
Absolut, man får se till att ha substitut om man inte har råd/ känner för den lille gode.

Har själv alltid modafinil med mig om jag ska ut ifall kvällen tar en längre än puben. Tror jag läste någonstans att en studie på just modafinil kom fram till att den var väldigt bra för kola avvänjning. Om man inte kan få tag på motsvarande är apotekets koffein i kombination med synefrin bättre än inget.
Citera
2014-03-03, 14:19
Medlem
Holmquists avatar
Jag har endast provat kokain en gång då jag var i Spanien, blev faktiskt inte så imponerad även om det säkert inte var bästa kvaliteten. Kände mest ett djävla självförtroende och så kunde jag dricka hur mycket som helst då halsen var helt avdomnad

Gick själv runt ute på kvällen och kände mig bäst. Boxades i luften och tänkte typ att dom som såg mig skulle ha en djävla respekt för mig och tro att jag var stenhård. Utöver det så gick jag mest runt och frågade random saker till spanjorer, typ "vad är klockan?" bara för att ha någon att prata med När jag tänker efter så måste jag ha mått rätt så bra när jag betedde mig så där, men tyckte inte att det var någon direkt eufori vilket jag saknade. Drog sen tillbaka till hotellet, drog den sista linan och drog en lång runk vilket var nice!

Lite jobbigt att fylla på en gång i timmen, gillar tjack mycket bättre. Har dock hört att kokain blir bättre för varje gång man använder det, någon sanning i det?
Citera
2014-03-04, 19:13
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Jag har endast provat kokain en gång då jag var i Spanien, blev faktiskt inte så imponerad även om det säkert inte var bästa kvaliteten. Kände mest ett djävla självförtroende och så kunde jag dricka hur mycket som helst då halsen var helt avdomnad

Gick själv runt ute på kvällen och kände mig bäst. Boxades i luften och tänkte typ att dom som såg mig skulle ha en djävla respekt för mig och tro att jag var stenhård. Utöver det så gick jag mest runt och frågade random saker till spanjorer, typ "vad är klockan?" bara för att ha någon att prata med När jag tänker efter så måste jag ha mått rätt så bra när jag betedde mig så där, men tyckte inte att det var någon direkt eufori vilket jag saknade. Drog sen tillbaka till hotellet, drog den sista linan och drog en lång runk vilket var nice!

Lite jobbigt att fylla på en gång i timmen, gillar tjack mycket bättre. Har dock hört att kokain blir bättre för varje gång man använder det, någon sanning i det?

Det kan jag tänka mig! Har bara brukat det två gånger så jag är inte rätt person att svara men har hört liknande. Förmodligen därför det kan vara så psykologiskt beroendeframkallande också och inte bara fysiskt.
Citera
2014-03-04, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist

Vet inte vad det beror på men första gången kände jag nästan ingen effekt fast de andra vana användarna jag var med älskade det, och någon dag senare tog jag av samma och upplevde det jävligt mycket bättre och ja sen älskade jag det mer och mer så kan nog ligga någonting i det
Citera
2014-03-04, 23:37
Medlem
Det ligger inte mycket i att kokain blir bättre varje gång. Visst, de första 10 gångerna så kanske det blir bättre då man känner taggen och lägger upp allt som en riktig dunderkväll! Men sen dalar det endast. Missnöjd på kvalitet, trasig näsa och mindre effekt.
Citera
2014-03-04, 23:59
Medlem
Fick tag i fint Kokain tidigare. Kostade 1200/grammet men är ett väldigt rent pulver av en bra kontakt. Räckte med en 0,1. Älskar Malmötrakten. Någon mer som är igång? Sitter ensam så hade varit kul med Skype eller liknande.

Och nej jag säljer inget.

Mvh Turkburk
Citera
2014-03-06, 16:46
Medlem
Stämmer det att effekten minskas avsevärt ifall man käkar Serequel/Quetiapin? Äter 200 mg.

Lås oss säga att jag tar medecinen som vanligt kring 8 ikväll och drar någon lina fredag kväll/natt, får jag önskad effekt då?

Finns det några faror med att blanda dessa två?
Citera
2014-03-09, 05:44
Medlem
Melestors avatar
Skriver åt en annan användare här på forumet.

När är det säkert att ta Tramadol efter ca 1g kokain av bra kvalité?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in