2018-01-16, 09:58
Medlem
Grankulas avatar
I orden av Leonardo dicaprio och hans gestaltning av Jordan Belfort. IM NOT FUCKING SELLING !!
Citera
2018-01-16, 10:38
Medlem
ZimtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
I orden av Leonardo dicaprio och hans gestaltning av Jordan Belfort. IM NOT FUCKING SELLING !!

Haha. Exakt!!
Citera
2018-01-16, 10:55
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZimtraX
HODL!
Fyllde på mer
Citera
2018-01-16, 11:25
Medlem
Frågan är väl när man ska gå in igen och fylla på mer? Vad tror ni?
Citera
2018-01-16, 11:52
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theofil

Nu
Citera
2018-01-16, 12:06
Medlem
Citat:

Jag sålde mina eth förra veckan, och väntar nu lite innan jag går in igen. Går de under 1k dollar, vilket är väldigt nära i skrivande stund, kan vi nog se 800 ganska fort tror jag.

Sen tror jag också eth kommer gå riktigt bra i år, så köper man nu förväntar jag mig 100% vinst iallfall. Men jag är alltid greedy, så kommer nog vänta och hoppas de sjunker lite till innan jag degar in igen.
Citera
2018-01-16, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merku
Jag sålde mina eth förra veckan, och väntar nu lite innan jag går in igen. Går de under 1k dollar, vilket är väldigt nära i skrivande stund, kan vi nog se 800 ganska fort tror jag.

Sen tror jag också eth kommer gå riktigt bra i år, så köper man nu förväntar jag mig 100% vinst iallfall. Men jag är alltid greedy, så kommer nog vänta och hoppas de sjunker lite till innan jag degar in igen.

Var nere på 966 (bitfinex) för nån timme sedan.
Citera
2018-01-16, 12:11
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Fyller man på kontinuerligt så sprider man risken lite. Köp lite nu, köp lite till sen om det går ner mer.
Citera
2018-01-16, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Fyller man på kontinuerligt så sprider man risken lite. Köp lite nu, köp lite till sen om det går ner mer.

Jo jag sålde av hälften förra veckan när den gick ner en del, men sen gick den upp en massa igen. Och nu är den på väg ner igen, så jag brukar alltid lyckas köpa och sälja i fel ögonblick.

Skulle va kul att träffa någorlunda rätt nångång, därav jag frågar hajjarna här =)
Citera
2018-01-16, 12:54
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Jo jag sålde av hälften förra veckan när den gick ner en del, men sen gick den upp en massa igen. Och nu är den på väg ner igen, så jag brukar alltid lyckas köpa och sälja i fel ögonblick.

Skulle va kul att träffa någorlunda rätt nångång, därav jag frågar hajjarna här =)

Haha, sådär har jag också gjort tusen gånger. Jag har gett upp nu, alldeles för svårt att träffa de lokala topparna och dalarna. Nu för tiden så sitter jag stilla i båten oavsett om det går upp eller ner, så länge jag är med är jag glad. Men köpa in sitt lite till när den är låg kan man ju alltid göra!
Citera
2018-01-16, 13:15
Medlem
.
Senast redigerad av Tobbesvensson 2018-01-16 kl. 13:28.
Citera
2018-01-16, 13:25
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merku

Var köper du dina eth?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in