Mina värden är "normala" så jag kommer nog inte få det utskrivet. Jag har läst lite och det verkar vara ett brott att handla medicin utomlands!? Hur ska jag få tag på T3/T4?
t3/t4 eller var för sig går att köpa olagligt på internet.
Dock rekommenderar jag inte att göra det pga riskerna med att du får problem med lagens korta arm.
kolla hellre med människor som håller sig i träningskretsarna.
hade ingen aning t3/t4 påverkade personligheter hos folk.
du vill inte använda det för att typ bränna fett eller nått?
(vanlig anledning till att folk experimenterar med det)
Jag vill bli en normal fungerande människa och sjukvården är värdelös. Valet står mellan självmord eller att bli normal. Allt jag har läst pekar på problem med körtelhormonerna.
Jag vill bli en normal fungerande människa och sjukvården är värdelös. Valet står mellan självmord eller att bli normal. Allt jag har läst pekar på problem med körtelhormonerna.
Vadå bli normal? Vet du vad T3/T4 är? Vad är det för problem som ska lösas med det?
Om du har normala värden (du kan tom ligga på gränsen)kommer det inte hjälpa med sköldkörtelmediciner, tyvärr.
Absolut inget att exprimentera med iom att dessa hormoner påverkar nästa alla organ i kroppen.
Gå in på internet o sök efter en skumrask hemsida som säljer det o njut
Dock rekommenderar jag inte att göra det pga riskerna med att du får problem med lagens korta arm.
Polisen bryr sig inte om det, jag har träffat över 500 människor bara detta året som köper och säljer dessa medicinerna oftast överskott från apotek och ingen har hittills fått skit för det.
kolla hellre med människor som håller sig i träningskretsarna.
vad menar du med korta arm? polisen tog några av mina droger och en inkluderar t3/t4 hormon.. vill veta hur mycket straff man kan få.. hade andra recepetbelagda mediciner men ej hormon som denna. är lite oroligt. mina föräldrar ringde snitcha men de sa att de ej brydde sig längre..får polisen bara ta droger sådär från digo testa?
Senast redigerad av HackForums 2021-05-08 kl. 14:53.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!