Det där är något som kallas för "stjärtkramp", och det gör fruktansvärt ont. Man vet inte vart
man ska ta vägen. Det är som sagt kramp precis innanför. Tyvärr så går det inte att försöka
att slappna av, då gör det bara ännu mera ont. Så tyvärr är det bara att härda ut.
Det här är besvär som för vissa kommer och går i livet. Men det är absolut inget farligt,det
är bara att vänta på att det ska gå över.
Jag har fått kramp i ändtarmen två gånger, det har varit när jag har sprungit långt, >25 km. Det är som en våg av smärta som sköljer genom kroppen och det håller i sig i tre minuter kanske.
Hej alla. Nej verkar inte finnas nån bula och jag blöder inte. Det sivder inte.Är lite orolig för jag har aldrig haft detta innan är 21 år
Tror också nu att det är kramp. Hjälper det om jag badar i varmt? Gör mest ont på morgonen när jag vaknar. Och lite på kvällen.
Under dagen försvinner det. När jag går på toa är det lite jobbigt ibland att bajsa för man tror att smärtan kommer ännu mer då. Märker att jag har haft massa gaser dessa veckor men detta hände 3 dagar sen. Har haft nerv skada från nacken som gett nervsmärta i hela kroppen i 97 dagar nu..
men det är snart över hoppas jag. Tänkte kanske rumpan har nått med det att göra?
Idag på morgonen så gjorde det dödligt ont i 6 sekunder sen släpptes det men de gör fortfarande lite ont nu
Senast redigerad av MadLifes1 2017-05-20 kl. 12:00.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!