Citat:
Ursprungligen postat av
deadset
Ja, detta är något jag aldrig kommer kunna förstå. De kämpar med näbbar och klor för sin egen undergång. De gräver sin egen grav och verkar nästan njuta av det. Det är något djupt perverst över hela utvecklingen. Jag förstår verkligen inte hur de tänker.
Hade du låtit bli att tänka med kuken hade du kunnat inse att sliddjur rakt av är djur som klarar av att bete sig civiliserat endast genom att intensivt ha blivit uppfostrade genom mekanisk inlärning, operant betingning, utav samhället och kulturen.
Därav "patriarkatet" genomsyrar alla nivåer av samhället och "förtrycker" dem, fenomenet "förtryckande patriarkat" har feminister rätt i att existerar, det ger jag dem.
Sliddjur strävar bakåt mot aptiden när de blev knullade och ofredande på det sättet ser du, därför är (speciellt) unga brunstiga sliddjur måna om att bjuda hit så många unga främmande hanar utan kontroll över sexdriften (och därmed som sliddjur) som möjligt då de känner sig hemma i det.
Det som då är desto mer oroande är i så fall alla män som låter sig styras utav kuken som skymmer deras förmåga till att objektivt, rationellt kunna konstatera hur saker ligger: onekligen var män som kollektiv klokare förr i tiden.