2017-05-19, 23:41
Medlem
Anakoret1995-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Ja, detta är något jag aldrig kommer kunna förstå. De kämpar med näbbar och klor för sin egen undergång. De gräver sin egen grav och verkar nästan njuta av det. Det är något djupt perverst över hela utvecklingen. Jag förstår verkligen inte hur de tänker.

Hade du låtit bli att tänka med kuken hade du kunnat inse att sliddjur rakt av är djur som klarar av att bete sig civiliserat endast genom att intensivt ha blivit uppfostrade genom mekanisk inlärning, operant betingning, utav samhället och kulturen.

Därav "patriarkatet" genomsyrar alla nivåer av samhället och "förtrycker" dem, fenomenet "förtryckande patriarkat" har feminister rätt i att existerar, det ger jag dem.

Sliddjur strävar bakåt mot aptiden när de blev knullade och ofredande på det sättet ser du, därför är (speciellt) unga brunstiga sliddjur måna om att bjuda hit så många unga främmande hanar utan kontroll över sexdriften (och därmed som sliddjur) som möjligt då de känner sig hemma i det.

Det som då är desto mer oroande är i så fall alla män som låter sig styras utav kuken som skymmer deras förmåga till att objektivt, rationellt kunna konstatera hur saker ligger: onekligen var män som kollektiv klokare förr i tiden.
Senast redigerad av Anakoret1995- 2017-05-19 kl. 23:46.
Citera
2017-05-20, 00:48
Medlem
Citat:
Vad i helvete? Hoppas föräldrarna kan slå litet vett i sina telningar innan deras halvnakna lik hittas nödtorftigt nedgrävda utanför ett HVB-hem.
Det känns som att de har lärt sig en läxa den hårda vägen
Citera
2017-05-20, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Många kvinnor går på känsloargument och dom får lära sig, både av media och sina väninnor vilka åsikter man ska ha. Många har också ett så pass dåligt politiskt intresse att det inte finns en tillstymmelse av kritiskt tänkande på den punkten.

Dom kan kräka ur sig "Alla är lika mycket värda" vilket dom ofta gör. Men dom fattar inte det absurda i den floskern.

Ja, naiviteten är skrämmande. I ett reportage om Afghaner som dök i mitt facebookflöde (tack vare min extremt PK-aktiga bror) så var kommentatorsfältet helt fyllt med kommentar ifrån kvinnor av typen "De är Sveriges framtid", "Varenda juvel ska få stanna" osv

Jag kan väl köpa att varenda en inte är våldtäktsbenägen, men nån form av verklighetsförankring måste de här kvinnorna väl ändå ha???
Eller är de så järntvättade?

Och på Ring P1 förra veckan var det en kvinna som ringde in och påstod att "Vi klarar oss inte utan dem. Vi behöver 40-60 tusen per år för att inte gå under som nation..."
Verklighetsuppfattning är verkligen skrämmande hos en del, men propagandan är tydligen effektiv på de svagsinta.
Senast redigerad av 100kgpappa 2017-05-20 kl. 00:54.
Citera
2017-05-20, 01:50
Medlem
shadow666s avatar
Jag försvarar inte killarnas agerande.. men varför är dom så naiva och frågar 2st "17åriga" invandrar killar... dagens ungdom som läser så mkt på sociala medier borde väll läst om den här typen av brott förut.......
Citera
2017-05-20, 07:47
Medlem
Sperssons avatar
.
BRIS vill nu göra extra satsningar på dessa "ensamkommande barn, vilket gör att mina bidrag till BRIS upphör med omedelbar verkan.

Utsatt grupp??
Knappast.
Citera
2017-05-20, 07:51
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Vilken tur att illbattingen bara var "17 år" då han begick övergreppet,..

Nästan samtliga ensamkommande barn som kom till Sverige 2016 är födda 1999.

De som hittills kommit i år är födda 2000.
Citera
2017-05-20, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Varför är det bara småflickor mellan 11 och 15 de ger sig på hela tiden? Det är fan nästan alltid flickor i den åldersgruppen som faller offer för dessa importerade våldtäktsapor. Vuxna män som kladdar på barn. Vi kommer att ha hela generationer av kvinnor i det här landet i framtiden som blivit antastade av muslimer som barn. Jag tror inte folk inser hur utbrett det här beteendet faktiskt är. Föreställ er hur det kommer vara när de är dubbelt så många. Eller trippelt så många. Hur tror ni att svenska kvinnor och barn kommer behandlas när dessa våldtäktsapor utgör 50% av populationen? Jag får rysningar bara jag tänker på det.
Därför att unga tjejer ger bra genetiska avkommor.

Kvinnor över 30 som chucksvenskarna gillar ger dåliga avkommor.

Kineserna rör inga kvinnor som är över 30. Och de har nästan ett mansöverskott större än i Sverige.
Citera
2017-05-20, 08:21
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Jag försvarar inte killarnas agerande.. men varför är dom så naiva och frågar 2st "17åriga" invandrar killar... dagens ungdom som läser så mkt på sociala medier borde väll läst om den här typen av brott förut.......

Eller hur. Min sympati för "offerna" sjönk genast när jag läste detta.
Citera
2017-05-20, 10:24
Medlem
Inte direkt så att jag inte tror på detta men hur kan han dömas av rätten ifall inga direkta bevis finns? Ord står ju mot ord liksom.
Citera
2017-05-20, 10:46
Medlem
ace_secs avatar
Det var vi precis det här vi på Flashback förutsåg, när Liseberg och Göteborgs kommun bestämde sig för att bjuda in ensamkommande "baaaaarn" till Liseberg. Då blir det så här. Det var inte en fråga om utan när!

Liseberg har inför denna säsong även avsatt en mängd med arbetstillfällen för just ensamkommande. Så inte nog med att besökande ensamkommande knarkar, våldtar och stjäl därinne.
Nu kommer även de ensamkommande som får jobben på Liseberg att leva rövare!

Sommaren 2017 blir en sommar svenska tjejer sent kommer glömma.

Svensson; ska du dit med din blonda dotter eller blonde son i sommar? - håll hårt i dem!
Citera
2017-06-06, 10:39
Medlem
GT har gjort en artikel om att sexbrotten ökar på Liseberg.

Citat:
En tjej stod i kön till Lisebergs värstingattraktion Helix när en av killarna i gänget precis bakom tafsade på hennes rumpa.

En annan tjej kände en mans händer på sina bröst inne i Gasten.

Och en kvinna upptäckte plötsligt hur någon satte in sitt finger mellan hennes skinkor i en annan del av nöjesfältet.

De tre sexualbrotten på Liseberg är några i raden som polisanmälts sedan januari 2016. Och anmälningarna blir fler och fler, visar de egna rapporterna.

Citat:
Men sexuella ofredanden är inte de enda brott som sker på Liseberg. I polisanmälningarna framgår det att en person gått till hämndattack efter en påkörning i radiobilarna, en annan burit vapen och en tredje blivit drogad på en krogshow. Allra vanligast är dock stölder i olika former.

http://www.expressen.se/gt/larmet-fl...s-pa-liseberg/
Senast redigerad av FTW_Yes 2017-06-06 kl. 10:49.
Citera
2017-06-06, 10:46
Medlem
Jag jobbar på Liseberg och har gjort i några år. Det är mycket skit som händer där inne som inte når ut.

Sexuella ofredande inne i parken är 99% av fallen utförda av ickesvenskar. Värst är det under Gothia Cup. Då ska man hålla sig borta från parken. Massa babbar som tafsar på blonda tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in