• 1
  • 2
2017-05-18, 21:10
Medlem
http://www.expressen.se/gt/13-aringa...rgs-skrackhus/

MENA?
Citera
2017-05-18, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MPT
http://www.expressen.se/gt/13-aringa...rgs-skrackhus/

MENA?
Afghaner på vift?
Citera
2017-05-18, 22:14
Medlem
angestmannens avatar
Kan vara CP-skadade svenskar, kan vara CP-skadade personer födda någon annanstans. Gissa själv...
Citera
2017-05-18, 22:20
Bannlyst
Jag fick intrycket att GM var anställd på Liseberg.
Han gick in igen i skräckhuset efter ha lämnat av flickorna för att följa med annan grupp genom skräckhuset.
Citera
2017-05-18, 22:26
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Jag fick intrycket att GM var anställd på Liseberg.
Han gick in igen i skräckhuset efter ha lämnat av flickorna för att följa med annan grupp genom skräckhuset.

Som av en händelse...
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...ensamkommande?

Annars så har väl skäggbarnen fritt inträde där också.

Unvis.it-länk.
https://unvis.it/expressen.se/gt/13-...ergs-skrackhus
Citera
2017-05-18, 22:37
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Kan vara CP-skadade svenskar, kan vara CP-skadade personer födda någon annanstans. Gissa själv...
Tack!
CP skadade som är ute å tafsar på Liseberg är nog rätt ovanligt, isf någon enstaka CP Turk här och där, men likt förbannat, ovanligt.

Lägger mina stålars på mongo hazar med obligatorisk Darin frilla.
Citera
2017-05-18, 22:58
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Unvis.it-länk.
https://unvis.it/expressen.se/gt/13-...ergs-skrackhus

Tack. Så "den 17-årige ynglingen" är alltså redan dömd. Det torde vara en smal sak för någon av FB:s fasta domstolskorrespondenter att få fram ett namn, och därmed skingra tvivlen kring huruvida det handlar om ännu en rynkig orientalisk man med Darinfrilla och byxor med grenen i knähöjd. Det enda som hittills talar emot det är det skall ha varit blott två "killar" inblandade. Mångfalder av Utmaningar brukar vara större.

Citat:
Ursprungligen postat av BO, enligt Excessen
– Vi brukar fråga folk ifall vi får gå med dem, för vi är rädda. Så då frågade vi två killar, säger den ena 13-åringen i förhör.

Vad i helvete? Hoppas föräldrarna kan slå litet vett i sina telningar innan deras halvnakna lik hittas nödtorftigt nedgrävda utanför ett HVB-hem.
Citera
2017-05-18, 23:18
Medlem
deadsets avatar
Varför är det bara småflickor mellan 11 och 15 de ger sig på hela tiden? Det är fan nästan alltid flickor i den åldersgruppen som faller offer för dessa importerade våldtäktsapor. Vuxna män som kladdar på barn. Vi kommer att ha hela generationer av kvinnor i det här landet i framtiden som blivit antastade av muslimer som barn. Jag tror inte folk inser hur utbrett det här beteendet faktiskt är. Föreställ er hur det kommer vara när de är dubbelt så många. Eller trippelt så många. Hur tror ni att svenska kvinnor och barn kommer behandlas när dessa våldtäktsapor utgör 50% av populationen? Jag får rysningar bara jag tänker på det.
Citera
2017-05-18, 23:22
Medlem
ingetbranicks avatar
Och ändå är tonårstjejer och unga kvinnor förmodligen den grupp som är allra mest positiva och öppenhjärtade till massinvandringen, inte minst till dessa stackars "barn" som lämnat fru och barn i hemlandet för att åka ända till Sverige och förlusta sig.
Citera
2017-05-18, 23:30
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Och ändå är tonårstjejer och unga kvinnor förmodligen den grupp som är allra mest positiva och öppenhjärtade till massinvandringen, inte minst till dessa stackars "barn" som lämnat fru och barn i hemlandet för att åka ända till Sverige och förlusta sig.

Ja, detta är något jag aldrig kommer kunna förstå. De kämpar med näbbar och klor för sin egen undergång. De gräver sin egen grav och verkar nästan njuta av det. Det är något djupt perverst över hela utvecklingen. Jag förstår verkligen inte hur de tänker.
Citera
2017-05-18, 23:32
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick

När de 11-15-åriga flickorna växt upp kommer de kanske inte att säga så mycket om migrationen, för migranterna är redan här när de växer upp. Men de kommer att ha negativa attityder till migranterna.
Citera
2017-05-18, 23:34
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Ja, detta är något jag aldrig kommer kunna förstå. De kämpar med näbbar och klor för sin egen undergång. De gräver sin egen grav och verkar nästan njuta av det. Det är något djupt perverst över hela utvecklingen. Jag förstår verkligen inte hur de tänker.

Fast när de som är 20 nu var 11-15 var det för ganska många av dem ett helt annat Sverige. Dagens 11-åringar kommer att tycka helt annorlunda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in