Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-10-31, 15:05
  #73
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Allting går skitbra. Inte mått såhär bra på vääldigt länge.. Känns som att jag är redo o börja trappa ner subben för att sedan lägga ner.. Eller så är det subben som gör så jag känner mig redo, jag vet inte.. Måste dock fortsätta med subutex behandlingen tills december enligt Kriminalvården, då jag är dömd till LARO behandling.

Annars så går allt skitbra, tränar regelbundet. Folk som jag träffade när jag var aktiv är chockade över hur vältränad o fräsch jag ser ut, so things is going good
Åfan,jag visste inte att tingsrätten kunde döma folk till LARO.
Dom gånger jag har suttit häktad har jag däremot blivit uppsökt av personal från LARO som har erbjudit mig att gå med i sub/metta programmet.
Jag har dock alltid tackat nej.
Citera
2017-10-31, 15:57
  #74
Medlem
Jaggermeisters avatar
UPDATE

Det går skitbra för mig. Jag har haft 2st återfall, alltså 2st doser på olika dagar Heroin, inte mer än det. Det är mest för att jag älskar o knulla på Varor, då jag kan hålla på mycket längre än normalt, haha.

Annars så mår jag skitbra, har trappat ner till 8mg nu, känner ingenting på kvällarna, kan t.om hoppa över 1 dag utan o känna någon skillnad. Det går bara bra grabbar, tack för visat intresse!
Citera
2017-11-16, 20:48
  #75
Medlem
mindwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
UPDATE

Det går skitbra för mig. Jag har haft 2st återfall, alltså 2st doser på olika dagar Heroin, inte mer än det. Det är mest för att jag älskar o knulla på Varor, då jag kan hålla på mycket längre än normalt, haha.

Annars så mår jag skitbra, har trappat ner till 8mg nu, känner ingenting på kvällarna, kan t.om hoppa över 1 dag utan o känna någon skillnad. Det går bara bra grabbar, tack för visat intresse!

Bra jobbat! Nästan oundvikligt med återfall, och bra att trappar ner på sub'n!
Lycka till!
Mvh mw
Citera
2017-11-17, 06:13
  #76
Medlem
Igelkottsarméns avatar
Kommer ihåg när du skapade den här tråden haha... Så jävla osmart asså, du hade varit clean i över två månader för fan. Nu är du torsk på subutex sen snart ett halvår, har ändå tagit två återfall på heroin och du tycker det går skitbra?
Citera
2017-11-28, 04:22
  #77
Medlem
snacka om att leva i förnekelse
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback