Citat:
Ursprungligen postat av
Jaggermeister
Tjenare! Muckade precis från en liten kaffevolta på 2månader på Skänninge Anstalten. Har gått på Heroin i 2½ år, har varit Clean nu i 2månader.
Jag tror fan att jag aldrig har mått såhär bra, nykter t.om! Jag trodde fan inte det var möjligt, helt seriöst! Jag inbillade mig själv att jag mådde bra när jag gick på heroinet, men fy helvete vilken fet lögn! Har varit fri i 3 dagar nu, 4dagar imorgon, och har varit helt Clean sen dess.
Jag kommer att börja med Suboxone imorgon, för jag vill verkligen inte halka tillbaka till helvetes-drogen heroin! Så jag tänkte gå på Subutex i programmet i 6-12mån för att sedan trappa ner o sluta med det, när jag känner mig redo o ta mig an ett nyktert liv på riktigt! Bor på ett drogfritt stödboende just nu där man lämnar UP stickvis (Minst 1gång i veckan), samt blåser varje dag. Har lirat Badminton nu 2 dagar i sträck, o kommer fortsätta med det, då jag känner att det verkligen hjälper mig o fortsätta vara drogfri.
Här kan ni följa min resa, kommer försöka att uppdatera varje dag, hur jag mår, vad jag har gjort osv.
Ni som går på Heroin o vill lägga ner. Jag lovar er! Ni tror att ni mår bra på heroinet, men det är en stor fet lögn man säljer till sig själv! Jag lovar dig, efter abstinensen (varade i 2veckor för mig), när alla känslor kommer tillbaka, du kommer känna hur jävla bra du kommer att må!
Grattis, men måste säga att du borde testa att gå clean utan substitut. Jag gjorde det, dock ej heroin så kan ej säga något om det. Men tro mig, du har varit clean i över 2 månader, du klarar av det i 2 till, sen 2 igen, och 2 till. Har sett vad alla substitut och behandlingar har gjort för morsan som var heroinist större delen av sitt vuxna liv. Hon mår sämre nu än då. Ett subtitut går över till 20 andra, sen är du fast i dom medicinska drogerna resten av livet, precis lika avtrubbad.