Låt mig börja med en mening som alla kvinnor känner igen sig i: En omskuren snopp är nästan alltid per automatik superfräsch, sexig och upphetsande.
Min man omskar sig när han var 19 p.g.a. två orsaker: Han ville vara fräsch & jag ville att den skulle vara sexigare.
Vi har haft sex tillsammans i över 5 år och har båda haft tidigare sexpartners. Han beskriver sin resa såhär:
Sex med förhud är så kallat vanligt sex. Det är nice och som vilket sex som helst. Efter omskärelsen så är sexet precis likadant, men man slipper skämmas eller tänka att sin partner är orolig över hygienen. Istället för att lita på, så kan man se med egna ögon hur fräsch/hur ickefräsch snoppen är. Man får ökat självförtroende och tack vare ett mer tåligt ollon så kan man nästan bestämma själv när man vill komma, samtidigt som känseln är densamma.
För alla er som protesterar mot manlig medveten omskärelse så vill vi påstå: Ni kan omöjligen veta vad ni pratar om. Låt dom som har varit med om sex före- och efter en omskärelse få sköta debatten.