2017-05-15, 15:57
Bannlyst
Låt mig börja med en mening som alla kvinnor känner igen sig i: En omskuren snopp är nästan alltid per automatik superfräsch, sexig och upphetsande.

Min man omskar sig när han var 19 p.g.a. två orsaker: Han ville vara fräsch & jag ville att den skulle vara sexigare.

Vi har haft sex tillsammans i över 5 år och har båda haft tidigare sexpartners. Han beskriver sin resa såhär:
Sex med förhud är så kallat vanligt sex. Det är nice och som vilket sex som helst. Efter omskärelsen så är sexet precis likadant, men man slipper skämmas eller tänka att sin partner är orolig över hygienen. Istället för att lita på, så kan man se med egna ögon hur fräsch/hur ickefräsch snoppen är. Man får ökat självförtroende och tack vare ett mer tåligt ollon så kan man nästan bestämma själv när man vill komma, samtidigt som känseln är densamma.
För alla er som protesterar mot manlig medveten omskärelse så vill vi påstå: Ni kan omöjligen veta vad ni pratar om. Låt dom som har varit med om sex före- och efter en omskärelse få sköta debatten.
Citera
2017-05-15, 16:02
Medlem
MoaLjungs avatar
Jag har aldrig sett en omskuren penis, skulle vilja, men jag känner inga judar så chansen är inte stor att det kommer hända.
Citera
2017-05-15, 16:03
Medlem
Ska klippa min förhud nu
Citera
2017-05-15, 16:12
Medlem
LovableGoofballs avatar
Hur gammal är din make/pojkvän? Låter förjävla creepy att använda ordet "snopp" i vuxen ålder...
Citera
2017-05-15, 16:22
Bannlyst
Din man måste haft extremt dåligt självförtroende som 19-åring.
Citera
2017-05-15, 16:29
Medlem
Frawjons avatar
Jag förstår inte män som går med på sådana ingrepp. Själv skulle jag aldrig ens byta frisyr eller klädstil för att en kvinna sa till mig att göra det.
Citera
2017-05-15, 16:30
Medlem
4yoonlys avatar
Omskuren pga av medicinska problem... ja visst...

Men omskuren pga av någon jävla religiös förföljelse är ju bara sjukt...

De flesta religioner... "Gud" skapade människan... tydligen skapade han/det med en jävla förhud...
Så det är jävligt spännande hur religiösa kan förklara bort denna lilla grej...

Och kan man fan inte tvätta kuken så är det dags att plocka av skiten...
Citera
2017-05-15, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verum.ariolum
Din man måste haft extremt dåligt självförtroende som 19-åring.
Han kanske umgicks med abooomännen.
Eller så hade han kanske för trång förhud bara.
Citera
2017-05-15, 16:52
Medlem
sajebiss avatar
(FB) Sverige bör kriminalisera omskärelse

Helt okomplicerat verkar det inte vara i alla fall, om man ska tro det som står i länken är det lite som att spela rysk roulette med sitt sexliv.

Dessutom från Wiki..

Senast redigerad av sajebis 2017-05-15 kl. 17:00.
Citera
2017-05-15, 16:59
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigTampong
För alla er som protesterar mot manlig medveten omskärelse så vill vi påstå: Ni kan omöjligen veta vad ni pratar om. Låt dom som har varit med om sex före- och efter en omskärelse få sköta debatten.
Du har tydligen inte fattningsförmåga att ta till dig en så simpel sak som att förhuden är möjlig att dra tillbaka och att man kan låta den stanna i tillbakadraget läge?
Vips så har man möjlighet att uppleva den amputerades erfarenheter utan att behöva ta till kniven eller saxen.
Förbjud stympningen!
Citera
2017-05-15, 17:14
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
stanna

Dagens penislektion. Hade fan ingen aning att det gick
Citera
2017-05-15, 17:20
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Dagens penislektion. Hade fan ingen aning att det gick
Kan inte garantera att alla män klarar av detta, men de flesta.
Senast redigerad av StigAllan 2017-05-15 kl. 17:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in