Citat:
Ursprungligen postat av
inteinloggad
Första slöjan på Slottet (Suck)
Och sen kärringen Lena Olin som blev vräkt.
Nej tack.
Hon med slöjan kunde de har låtit bli. Hon kommer säkerligen att prata om hur stark hon är som vågar ha slöjan på sig och att det är feminism. Blä!
De övriga är inga favoriter, men de har i alla fall gjort något mer intressant än Sjöström som bara satt och halvsov igenom allt.
Kikki Danielsson kommer att berätta om sitt hårda liv med alkoholen. Dalle gillar jag som sagt. Lena Olin har gjort många filmer. Neger Pa verkar ha varit med om hemskheter då något barn blev skjuten till döds.