Citat:
Besvikelsen över Billys polare, det kan vi ta upp också. Helt otroligt vilka nollor, nästan så man skulle vilja ge de fängelse för- Brist på ryggrad & hjärtlöshet!
Sen kan de försöka rädda sig själv om att man inte såg, hörde eller visste nåt bäst de vill. Men till er, ni läser säkert detta - Skämmes tamefan, gå i en kurs i manlighet vettja! Vad ni nu heter, J*mmy, F*edrik, A*ton & fler? Jävla nollor iallafall. Men men, skit dras väl till skit.
Sen kan de försöka rädda sig själv om att man inte såg, hörde eller visste nåt bäst de vill. Men till er, ni läser säkert detta - Skämmes tamefan, gå i en kurs i manlighet vettja! Vad ni nu heter, J*mmy, F*edrik, A*ton & fler? Jävla nollor iallafall. Men men, skit dras väl till skit.
Citat:
Helt ofattbart att en tjej som hon fattar tycke för en sådan jävla luffare och grottmänniska som B. Hoppas han har ett helvete i fängelset. Dessutom verkar ju hennes omgivning(förutom några) ha varit i det närmaste handlingsförlamade och bara tittat på! Hade min dotter på minsta sätt antytt att någon slagit eller hotat henne hade jag med alla medel stoppat denna relation.
Hans polare skulle haft sig en omgång för att dom ljög och sen ge på fettot det lilla extra för att han stängde dörren jävla råtta.
Man kan ju alltid hoppas att han får stryk och jag hoppas att kniven som han försökte dölja den jävla soppan att ändamålet med den var försvar av pågående hot.
Får jag en son i framtiden ska jag uppfostra han till en god och respektfull människa gentemot kvinnor och får jag en dotter kommer jag implentera alla attribut en psykopat och kvinnomisshandlare har.
Blir min tös någonsin misshandlad så står jag och minst fem polare som skulle ställa upp om jag ringde och berättade vad som skulle hänt rakt av utanför dörren *no gangster*.