Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-26, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Besvikelsen över Billys polare, det kan vi ta upp också. Helt otroligt vilka nollor, nästan så man skulle vilja ge de fängelse för- Brist på ryggrad & hjärtlöshet!

Sen kan de försöka rädda sig själv om att man inte såg, hörde eller visste nåt bäst de vill. Men till er, ni läser säkert detta - Skämmes tamefan, gå i en kurs i manlighet vettja! Vad ni nu heter, J*mmy, F*edrik, A*ton & fler? Jävla nollor iallafall. Men men, skit dras väl till skit.

Citat:
Ursprungligen postat av Natomember20
Helt ofattbart att en tjej som hon fattar tycke för en sådan jävla luffare och grottmänniska som B. Hoppas han har ett helvete i fängelset. Dessutom verkar ju hennes omgivning(förutom några) ha varit i det närmaste handlingsförlamade och bara tittat på! Hade min dotter på minsta sätt antytt att någon slagit eller hotat henne hade jag med alla medel stoppat denna relation.

Hans polare skulle haft sig en omgång för att dom ljög och sen ge på fettot det lilla extra för att han stängde dörren jävla råtta.

Man kan ju alltid hoppas att han får stryk och jag hoppas att kniven som han försökte dölja den jävla soppan att ändamålet med den var försvar av pågående hot.

Får jag en son i framtiden ska jag uppfostra han till en god och respektfull människa gentemot kvinnor och får jag en dotter kommer jag implentera alla attribut en psykopat och kvinnomisshandlare har.

Blir min tös någonsin misshandlad så står jag och minst fem polare som skulle ställa upp om jag ringde och berättade vad som skulle hänt rakt av utanför dörren *no gangster*.
Citera
2021-01-28, 15:00
Medlem
Vart sitter mördaren? Är han isolerad? Har någon klappat på honom ännu?
Jag undrar också vad brudar ser hos en sådan här liten skit. Jag fattar helt enkelt inte. Han hade ju knappast någon ting att erbjuda Tova och kärlek var det ju inte tal om.
Citera
2021-01-28, 19:48
Medlem
Möjligtvis nån som följer Tovas instagram som kan ladda upp hennes uppladdningar?

Egentligen bara nyfiken, om bilder på Billy fanns med? Hur den sista uppladdningen såg ut? Hur flödet såg ut.

tovamoberg - 37 inlägg - 89 följare - 143 följer
Tova Moberg
▪️1998
▪️sc - tovamoberg
Senast redigerad av getupnow 2021-01-28 kl. 19:58.
Citera
2021-01-28, 19:54
Medlem
Billy måste sett någorlunda ut när de träffades 2013-2014?
En sån där fetgris på över 100 pannor får vanligtvis bara tjejer i liknande stil så att säga.

Ladda gärna upp bilder på hur de båda såg ut genom åren 2013/2014 till 2017, tack
Citera
2021-01-28, 20:25
Medlem
https://static.cdn-expressen.se/images/8c/1f/8c1f6024d2764d24872bd1b1afe7fd15/16x9/450.jpg

Som vakt skulle jag inte kunna låta bli att råka fälla benen på han eller bara jävlas med han på nåt vis.

En bekant som vittne i en rättegång gällande våldtäkt hade fyllt en flaska med småsten, kasta den rakt i nyllet på våldtäktsmannen på vägen ut. Gjordes nåt liknande mot Billy i rättegången?
Senast redigerad av getupnow 2021-01-28 kl. 20:31.
Citera
2021-01-29, 22:54
Medlem
Suecokids avatar
Det sjuka med denna människa är att han inte ångrar sig ett dugg, han ångrar att han blev påkommen, hur han gick till väga den där natten. Hans hat mot Tova kvarstår, speciellt efter han fick bevittna dagboken & usb-minnet, som var till stor nytta i rättegången.

ODJUR!

https://www.expressen.se/nyheter/leende-styckmordaren-jag-hade-ratt-att-doda/
Toumela & Fagerström känns läskigt lika...
Citera
2021-01-30, 04:23
Medlem
Bara tänk alla tankar som snurrar under cykelturen på väg hem till föräldrarna, för att ta ett bad..Alla tankar som snurrar medan han ligger i badet. Innerst inne vet han om att det förmodligen är hans sista dag ute i friheten på väldigt väldigt lång tid, om inte den absolut sista dagen, 2017/05/14. Naivt tänkt inbillar han sig nånstans att det kommer ta flera dagar innan nåt händer, han behöver bara tänka ut nåt bättre. Men han hade fel, grovt jävla FEL!

Har länge funderat på varför han beter sig som han gör efter mordet? Med det sagt - Helt Efterblivet!

1. Minns han inte vad han faktiskt gjort under natten?
2. Snurrar drogerna upp honom på att han faktiskt inte gjort nåt?
3. PANIK! Innerst inne är han rädd, skärrad & panikslagen över vad han faktiskt har gjort. Han tänker & tänker vad fan han ska göra, tiden rinner ifrån honom.

Hur som helst, helt efterblivet att det skulle behöva bli såhär. Jag hoppas nånstans att han direkt efteråt ångrade sig, det är fängelset på riktigt, att inte kunna ändra på nåt, gjort är gjort & livstidsdomen står fast för alltid.

Nån som förstår mig & mina tankar?
Senast redigerad av kronhorkuken 2021-01-30 kl. 04:27.
Citera
2021-02-03, 08:53
Medlem
Kan någon lägga upp Fup igen! Länken har slutat fungera.
Citera
2021-02-03, 09:02
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelleplum
Kan någon lägga upp Fup igen! Länken har slutat fungera.
https://docdro.id/gDrhPy6

Edit: https://docdro.id/6xOiIOS kan också vara läsvärd
Senast redigerad av DreamTwister 2021-02-03 kl. 09:04.
Citera
2021-02-06, 22:12
Medlem
"Jag går och lägger mig i...i min säng...och somnar då helt enkelt."
Fan Billy, va tokigt att stegräknaren inte ville gå och lägga sig då!

Det här har han helt klart gått och grunna på under en lång lång tid, framkommer väldigt tydligt. Lite som en fängelse-rymning, man vet att det kommer ske, men inte när.

Han var ju helt efter i skallen, möjligtvis av all skit han stoppat i sig? Eller var han bara rent av handikappad i hjärnan? Förstod han inte hur en polis-utredning går till? Speciellt när vi snackar om en mord-utredning? Polisen är ju liksom inte dumma i huvudet.

Även när han sitter inne, på livstid, ska han försöka lura folk. Erkänner dock mordet, men påstår att han inte är skyldig på övriga åtalspunkter. Försökte med att erkänna en del för att verka "trovärdig", för att slippa ett väldigt långt fängelsestraff.

Lägg dig platt istället, erkänn bara att du är en jävla nolla som aldrig borde blitt till, häng dig sedan i din cell. Tokig jag blir!!! Har du mage att ta någons annans liv, då kan du gott gå samma öde till mötes på eget bevåg!
Citera
2021-02-08, 01:35
Medlem
Suecokids avatar
Vad gäller skadestånd/ersättning kring "Ludde"?

Enligt förundersökningsprotokollet (Något som vem som helst kan läsa). Iallafall, där kommer det fram två killar, angående Ludde-spåret. Som polisen då menar skulle kunna vara denna Ludde som Billy menar. Finns till och med bild på bägge två.

Den riktiga gärningsmannen försöker undgå ansvar & griper då efter halmstrån. Jag själv skulle inte tycka att det var sådär jättekul direkt, att helt slumpvis bli indragen som en potentiell gärningsman, gällande mord. Lite cash måste de väl fått?
Citera
2021-02-08, 08:48
Medlem
Under brinnande rättegång ger en mord-åtalad Billy Fagerström tips om en bra rökplats. Dra till Hedebacken, boys & girls!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in