Citat:
Ursprungligen postat av
getupnow
Självklart det är Billy som är hela problemet i denna tragedi, dock förväntar jag mig inte någonting alls av ett sånt bottenskrap till människa.
Citat:
Ursprungligen postat av
3m.22
Är det bara därför de ska tänka till en extra gång menar du?
Som du ser däruppe, i ett av mina senaste inlägg i tråden. Självklart inte, men vad kan man förvänta sig av dessa helveteskillar som Billy? -Ingenting, förutom ett rent helvete då!
Så med andra ord, till er helveteskillar därute - Gör er själv en tjänst & tänk till en extra gång för er själva, då ni uppenbarligen inte har något hjärta i kroppen. Kommer sorgligt nog alltid finnas såna här hemska killar. Så till dig, hemska kille som läser detta - Om du inte har hjärta nog för att förstå att det du gör är fel, ta då tillfället i akt och tänk följande scenario:
1. Du misshandlar din tjej i flera års tid, dag efter dag, tjejen sparar bevis.
2. Tjejen dör, kroppen hittas nergrävd på din gård.
3. Du är oskyldig, till skillnad från Billy.
4. Du blir häktad och blir senare dömd för mord.
Hade du haft ett hjärta nog hade ingen av dessa 4 punkter ens skett, men nu är du uppenbarligen bara ett knull som aldrig skulle ha skett. Så till dig hemska kille, har du enbart förmågan & hjärta att tänka på dig själv, gör dig då en tjänst och skippa punkt 1, kommer de andra punkterna ske då? -NEJ!
Mäns våld mot kvinnor måste stoppas, men hur går vi från ord till handling? Att prata om problem hit och dit är så typiskt svenskt, har det någonsin funkat? -NEJ!
T.ex nu, hur skulle en klubb som Bandidos agera om de fick vetskap om att någons dotter i klubben for illa utav en snubbe tror du? Precis, vi alla vet. Vi går från ord till handling, hård handling dessutom. Skapa grupper kopplat till just detta problem, massvis med grupper, så misshandlar du en tjej kommer du få ångra det resten av livet, så vill vi ha det. Hur skulle ni ta hand om en pedofil som varit på er dotter t.ex? Kanske skulle du själv tagit hand om problemet? Sänkt fanskapet till botten, eller så kanske det vore skönt att få hjälp av grupper som tar hand om sånt?