Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-17, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldaron
Billy är allmänt känd i trakterna att vara en extremt svartsjuk byfåne som trakasserar och använder våld mot andra killar som antigen umgås eller ens bara skriver med hans tjej. Vet minst två tillfällen där han använt våld mot två killar.

Beror väl på knarkandet. Eller hur var han som yngre?
Citera
2017-05-17, 10:10
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Går ju också att dra med en presenning. Men rep låter inte otroligt.

Skottkärra går väl också
Citera
2017-05-17, 10:10
Medlem
C.Ps avatar
Alltså det kan ju inte vara han som skriver så på sin insta om han är skyldig till mord skulle man ju aldrig hinta om en sjuk helg på sin insta...
MGM var ju inte på gården på söndagsförmiddagen när pappan kom.
Men senare på söndagen skall 3 killar som dolde ansiktet kommit ur skogen....

Kan nån se tidpunkten som han skrev på sin insta. Känns som han precis kom hem från ngt/helgen då han satt sig ner i soffan med ytterkläder fortfarande på...
Citera
2017-05-17, 10:11
Medlem
Lazeeboys avatar
Jag tänker angående min teori, att alla är som sagt bekant med offret. Och alla är med på att döda henne? Ytterst tveksamt. Litet samhälle, alla känner alla. Tycker det lutar alltmer åt att han har gjort detta helt solokvist och som jag nyss nämnde, så hängde killarna ihop vid 17-tiden vilket kopplar alla till samma område och när dem dessutom är ett gäng, så tar man in alla samtidigt. Sen angående bilden på Instagram, så blir det därmed extra tydligt att han faktiskt inte ens visste att hon var borta under lördagen eller början på söndagen, men kort därefter knackade Polisen på dörren och han togs in för misstänkt människorov. Sen kan båda grabbarna ha talat ut, men kanske saknas bevis mot exet och därför dröjer det. Dock även om någon snackat så tar det x antal förhör innan man kan nå en slutsats, oavsett. Och sen kanske killarna sitter i förhör, rädda att hänga ut sin kompis, det vet man aldrig.
Citera
2017-05-17, 10:11
Medlem
Citat:
Någon som läst artikeln jag lade ut där vänner till Billy uttalar sig? Tankar?

Lägg ut den igen.
Citera
2017-05-17, 10:13
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kardashanarsel
Skottkärra går väl också

Absolut. Och har man en fyrhjuling funkar det också.
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Här är mitt inlägg med artikeln om Billy:

(FB) Hälsingland: Tova Moberg 19 från Njutånger hittad död 2017-05-16 (tre anhållna)
Hans sista uttalande låter ganska sunt tycker jag för det kan inte vara lätt i hans situation just nu.

"Blir han dömd för att ha gjort det här tycker jag inte synd om honom, då ska han stå till svars för det. Men det är ju ett tråkigt slut på en vänskap och en bra relation, säger vännen."
Citera
Medlem
reclaimss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.P
Alltså det kan ju inte vara han som skriver så på sin insta om han är skyldig till mord skulle man ju aldrig hinta om en sjuk helg på sin insta...
MGM var ju inte på gården på söndagsförmiddagen när pappan kom.
Men senare på söndagen skall 3 killar som dolde ansiktet kommit ur skogen....

Kan nån se tidpunkten som han skrev på sin insta. Känns som han precis kom hem från ngt/helgen då han satt sig ner i soffan med ytterkläder fortfarande på...

Nä men det är klart, åklagaren kan ju inte ens ha sett bilden på instagram. Isf hade hon ju satt honom på frifot direkt, det kan ju verkligen inte vara han eftersom han lade upp en bild och skrev att det var en sjuk helg
Citera
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Cirka två timmar tog det, om inte mindre. Kroppen hittades 23.05 och kl 01.00 ringde pappan en nära vän och sa att Tova hittats död. Alltså behövdes inget tandkort eller liknande.

Det var snabba ryck.
Man kan väl utgå ifrån att flickstackaren identifierades på platsen med hjälp av fotografier?
Citera
2017-05-17, 10:14
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Lägg ut den igen.

Här är mitt inlägg som innehåller artikeln om Billy :

(FB) Hälsingland: Tova Moberg 19 från Njutånger hittad död 2017-05-16 (tre anhållna)
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kardashanarsel
Skottkärra går väl också
Bra tänkt, då är vi överens om att det är fullt möjligt att Billy agerat ensam.
Citera
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Absolut. Och har man en fyrhjuling funkar det också.

Japp bor man sådär finns allamöjligheter att frakta grejor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in