2017-05-17, 02:45
Medlem
huomaamatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
"Vad består universum av? En massa jävla tok som aldrig tar slut!"

Blir lite ledsen av att läsa den där sidan, verkar ju ha varit en vanlig, ganska rolig kille, saker kan gå snett så snabbt

Jag tycker mer frågorna och svaren tyder på en psykopat som skrivit frågorna och sen svarat själv.
Citera
2017-05-17, 03:01
Medlem
Såg nyheterna någon dag sedan, ej följt detta kan någon länka en bild på dem? Berätta lite snabbt vad som hände
Citera
2017-05-17, 03:01
Medlem
Utan att vara (alltför) respektlös mot Tova (som säkert var en trevlig person), så undrar jag lite över hur man resonerar när man riskerar livstids fängelse för en flicka med ytterst alldagligt utseende? Jag fattar att män går bananas över 10-poängare, men så var ju inte fallet här.

Någon som har samma tankegång?
Citera
2017-05-17, 03:06
Medlem
MilkXos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
"Vad består universum av? En massa jävla tok som aldrig tar slut!"

Blir lite ledsen av att läsa den där sidan, verkar ju ha varit en vanlig, ganska rolig kille, saker kan gå snett så snabbt

Driver du med mig?
Vanliga killar gör inte vad den här killen gjort.
Väldigt wt-mobbar-moppemusche-rolig. Superkul 10/10
Citera
2017-05-17, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekenfan
Gps och kamera i numera alla taxi bilar.
Vad baserar du det på?
På landsorten brukar det oftast handla om friåkare som inte är anslutna till någon växel utan skötas helt av den som äger taxin dvs man ringer till personen privat och beställer iomed det är ju gps tämligen överflödigt eftersom ingen ändå kan se var bilen är.
Citera
2017-05-17, 03:07
Bannlyst
Spekulerades om att hon blev styckad här i tråden, stämde det eller har inga uppgifter kommit ut än?
Citera
2017-05-17, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonnaA
Rätta mig om jag har fel, hittade denna sida efter att ha googlat blyfa https://ask.fm/Blyfa står en del om BO där i personens svar på frågorna. Vågar inte skriva om det är rätt person som svarat på frågorna men kanske?

Ja den har länkats ett antal gånger i tråden tillsammans med svaren.. Jag skrev b la i ett tidigare inlägg att tova tycks ha varit svartsjuk. Många av frågorna handlar om vem han kysste senast, vem som är vem på snapchatlistan osv.
Citera
2017-05-17, 03:10
Medlem
huomaamatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusMancuso
Utan att vara (alltför) respektlös mot Tova (som säkert var en trevlig person), så undrar jag lite över hur man resonerar när man riskerar livstids fängelse för en flicka med ytterst alldagligt utseende? Jag fattar att män går bananas över 10-poängare, men så var ju inte fallet här.

Jävla lurigt att förstå vad du menar, men är det så att du menar att en 10-poängare dödar man alla dagar i veckan?
Citera
2017-05-17, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Spekulerades om att hon blev styckad här i tråden, stämde det eller har inga uppgifter kommit ut än?

Inget har bekräftats ännu men spåren pekar på att så är fallet
Citera
2017-05-17, 03:18
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusMancuso

Min tankegång går väl snarare huruvida man som vuxen människa kan dela in människor i en poängskala som om de vore karaktärer i något jävla datorspel.
Citera
2017-05-17, 03:18
Medlem
mushabooms avatar
varifrån kommer uppgifterna att tova ""romantiserade"" cannabis?
Citera
2017-05-17, 03:21
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilkXo
Vanliga killar gör inte vad den här killen gjort

Förstås inte, men hade man läst den där sidan innan mordet så hade man ju inte direkt tänkt att det var något större fel med honom, inte som att han har postat foton på halshuggna kaniner eller nåt. Mest det jag menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in