Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-15, 09:42
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axl92
Jag skrev inte att hon ÄR wt om du läser rätt, jag skrev att hon är varken eller. Hennes extrajobb säger ingenting om henne. Det gör däremot hennes val av umgänge. Många här i tråden låser sig fast vid antingen wt-tjej eller skötsam-tjej. Finns ett mellanting sörru.

Vad ville du då säga med meningen om att du från 100 % säker källa fått veta att hon supit två helger på raken? Om du läser vad jag skrivit så är det just att jag tror att hon är/var en vanlig tjej eller "mellanting" om du så vill.
Citera
2017-05-15, 09:43
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Jag funderar lite på om dessa 3 män var hennes skjuts hem. Teori: Dom hävdar att dom släppt av henne i närheten av hennes hem. Men hon kom aldrig hem så nu är dom högintressanta. Kan va helt fel.

Låter rimligt.
Citera
2017-05-15, 09:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Enligt octoopen har hon inte tävlat i simning sedan i december, det är ett ganska långt uppehåll för en tävlingssimmare.
Och innan dess duggade medaljerna tätt. Kanske skadade hon sig eller tröttnade varpå hon hade tid och möjlighet att träffa andra? Simmare tränar så in i helvete, både tidiga morgnar och sena kvällar, så då blir det inte så mycket tid över för vanligt tonårsliv.
Citera
2017-05-15, 09:45
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Jag funderar lite på om dessa 3 män var hennes skjuts hem. Teori: Dom hävdar att dom släppt av henne i närheten av hennes hem. Men hon kom aldrig hem så nu är dom högintressanta. Kan va helt fel.

Låter likt det som troligen skedde i Mariestad på 90-talet (Helena-mordet).
Citera
2017-05-15, 09:46
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:

Hur ligger det till med svart-taxi branschen i området? Lika utbrett som det är i sydligare delar av landet?
Citera
2017-05-15, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
Vad ville du då säga med meningen om att du från 100 % säker källa fått veta att hon supit två helger på raken? Om du läser vad jag skrivit så är det just att jag tror att hon är/var en vanlig tjej eller "mellanting" om du så vill.

Hon är som alla andra tjejer i Njutångerstrakterna, WT enligt vissa men vissa kanske tycker det är "en normal tjej", beror väl på vad man är i för umgänge Att hänga med drägg och dricka fulsprit på hemmafester varje helg skulle jag inte säga vara en vanlig, lugn tjej. Och ja, det är relevant att hon festat vid tillfället. Förmodligen är det ju en fest som spårat ur kvällen hon försvann. Med tanke på umgänget så vill jag inte ens tänka vad som kan ha hänt.
Citera
2017-05-15, 09:50
Medlem
AversisrevAs avatar
Citat:
Hon är som alla andra tjejer i Njutångerstrakterna, WT enligt vissa men vissa kanske tycker det är "en normal tjej", beror väl på vad man är i för umgänge Att hänga med drägg och dricka fulsprit på hemmafester varje helg skulle jag inte säga vara en vanlig, lugn tjej. Och ja, det är relevant att hon festat vid tillfället. Förmodligen är det ju en fest som spårat ur kvällen hon försvann. Med tanke på umgänget så vill jag inte ens tänka vad som kan ha hänt.

Jag tror dina 100 % säkra källor är skitsnack. Den som är seriös med idrottande dricker knapoast fulsprit på hemmafester varje helg. Vi får se vad som kommer fram från säkra källor utanför Flashback.
Citera
2017-05-15, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/fastighet-avsparrad-polishundar-soker
Någon som vet var dom spärrat av?
Citera
2017-05-15, 09:52
Medlem
zycozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Hur ligger det till med svart-taxi branschen i området? Lika utbrett som det är i sydligare delar av landet?

Hon själv agerar svarttaxi på fester och så, hon kan mycket väl varit fylletaxi i lördags åt dessa tre fulla grabbar och något har hänt på vägen. Eller tvärt om, att dom skjutsade henne hem full. Helt säker på att det har med fylla och en urspårad fest att göra iallafall.
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:

Detta är inte WT beteende, det är att vara ungdom... Det finns 100.000 tals "WT-ungdomar" i landet och det försvinner inte en ny ungdom varje helg så själva diskussionen om hon var "WT" eller ej känns orelevant och icke-sägande.

Fan är det med alla idioter som spyr ut gissningar och fördomar. Ni tillför absolut; noll!
Citera
Medlem
Hamsterbolls avatar
Någon från orten som vet vilket hus de spärrat av och letar i? Familjehus eller boende? Adress?
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zycoze
Hon själv agerar svarttaxi på fester och så, hon kan mycket väl varit fylletaxi i lördags åt dessa tre fulla grabbar och något har hänt på vägen. Eller tvärt om, att dom skjutsade henne hem full. Helt säker på att det har med fylla och en urspårad fest att göra iallafall.

Känner du henne sedan tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in