Flashback bygger pepparkakshus!
2017-05-16, 09:08
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asylbarn
Har du inga kamrater eller?

Var hittar man kamrater som hjälper än att stycka lik och ge alibi tro?
Citera
2017-05-16, 09:09
Medlem
BaraBiffens avatar
Hon kanske tog droger och sprang ut i skogen, där kan hon ha ramlat ich slagit huvudet eller kanske ramlat ner i en Tjärn och drunknat. Männen som också tog droger gick ut och letade efter henne. Tänk utanför boxen.
Citera
2017-05-16, 09:11
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Hon kanske tog droger och sprang ut i skogen, där kan hon ha ramlat ich slagit huvudet eller kanske ramlat ner i en Tjärn och drunknat. Männen som också tog droger gick ut och letade efter henne. Tänk utanför boxen.
Efter hon dog så kravla liket upp på udden, eller är sjön känd för sina stora skillnader i tidvatten.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Hennes pappa har skrivit på Facebook att någon har tagit livet av hans dotter.
Citera
Medlem
Citat:

Tänk efter lite själv, vet inte hur många som kommit med den teorin här i tråden. Tror du på allvar dessa gossar skulle få för sig att gömma kroppen om hon hade självdött? Tänk lite mer logiskt. Hon har bragts om livet.

Det kommer snart komma ut vad som hände, och det var ingen olycka tror jag. Svartsjukedrama som jag skrev igår.
Citera
2017-05-16, 09:12
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Om de har hjälpts åt så talar det för droger el liknande och inte att hon ramlat och slagit sig direkt.
Jag tänker ju att ett dödsfall av olyckshändelse, utan uppsåt, borde få den mest förhärdade att ringa efter hjälp.
Drogdöd låter rimligt om de gömt henne, märkligt agerande av " kamraterna" oavsett.
Citera
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Nej. Du har inte förstånd att se samband. Jag är ledsen. Men okej fortsätt du tro på dina falska gudar.

Som jag skrev tidigare majoriteten får vad majoriteten förtjänar. Ungefär som i Venezuela.

Jag vet inte varför du sysslar med politisk propaganda här för? Speciellt eftersom det här fallet definitivt inte gynnar din sak?

OnT: Vi får hoppas att oduktionen visar någon som direkt kan förklara hennes död. Jag hoppas för mitt liv att hon gick bort snabbt.

Nu vet i inte exakt vad som hänt, men det här med att hans kompisar hjälpt till är inte skitkonstigt. Om han uppsåtligen har dödat henne har han nog klämt in hot om att dom var där, såg vad som hände och också kommer torska.

Men, vi vet inte graden av delaktighet än, men om dessa två är "oskyldiga" så är det knappast att förvänta sig att dom ska agera rationellt när man helt plötsligt sitter där med en död kropp.
Citera
Medlem
Insperatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prupplisa
Nog för att det är enkelt att sprida info snabbt på facebook och ett sätt att inte behöva svara i telefon..men jag blir lika förundrad varje gång närmast anhöriga är aktiv på facebook/skriver inlägg under en sån här händelse.. förklaras nog av hjälplöshet och total chock..

Lider med familjen av detta fruktansvärda de måste gå igenom..

En bekant till mig hade en flickvän som körde ihjäl sig. Dagen efter hade han ringt en kompis och frågat om de skulle gå ut till helgen eftersom han hastigt blivit singel. Så jag tror också det är chocken som gör att de sitter och skriver på Facebook när det borde vara det sista man tänker på.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Då kan ju vittnet som säger sig sett de tre komma ut ur skogen inte stämma för till/från båthuset går man ju direkt till från bostaden.
Kan ha dumpat eventuellt mordvapen, tillhörigheter eller annat som kan utgöra bevismaterial.
Citera
2017-05-16, 09:16
Medlem
FH: https://goo.gl/aoFOvB
BBF: https://goo.gl/0mpfav
JE: https://goo.gl/kvqY7U

Nu har jag kollat in deras facebooksidor.

Om vi nu går efter utseendeintryck

Jimmy ser överhuvudtaget inte alls ut som någon mördare överhuvudtaget.

Billy har en mörk sida men är det en mördare? Min radar är vag på den fronten.

Jag hoppas det hela lutar mot en olycka och styckningen var ett missförstånd som reportern bara råkade säga fel.
Senast redigerad av Dolesn 2017-05-16 kl. 09:19.
Citera
2017-05-16, 09:17
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Hennes pappa har skrivit på Facebook att någon har tagit livet av hans dotter.
Samtidigt kan han vara i chock och har svårt att acceptera att hans dotter var en knarkare och skyller på killarna som gav henne drogerna och "dödade" henne. Tänk utanför boxen.
Citera
2017-05-16, 09:18
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogersson
Tänk efter lite själv, vet inte hur många som kommit med den teorin här i tråden. Tror du på allvar dessa gossar skulle få för sig att gömma kroppen om hon hade självdött? Tänk lite mer logiskt. Hon har bragts om livet.

Det kommer snart komma ut vad som hände, och det var ingen olycka tror jag. Svartsjukedrama som jag skrev igår.
Vet vi att kroppen har flyttats? Isf kan det ha varit ett djur som flyttade kroppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in