Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 06:59
Medlem
styrlunds avatar
SVT's reporter uppe i Njutånger sa en intressant sak.
Han sa ungefär så här "polisen har hittat en död kropp bland annat i sjön"
Han fick nog skit för den antydan av polisen. Han ändrade sitt uttryck i den senaste uppdateringen.
Gissar att hon är styckad.
Citera
2017-05-16, 07:00
Medlem
Punchglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det behöver ju inte handla om de misstänkta, det kan ha varit andra som puffat lite eller kollat till sina plantor...

Knappast. Såklart det handlar om detta, både i tid, tre yngre män, döljande av ansikten, närheten till platsen. Sedan är jag less att det hintas om att alla i dessa krokar röker på och det så slarviga uttrycket "WT".
Citera
2017-05-16, 07:04
Medlem
Browndawgs avatar
Säg inte att även detta är någon jävla styckning. Det skulle förklara att dom hoppat runt lite här och där.

Men TV4 sa att kroppen är flyttad från platsen för flera timmar sedan.
Citera
2017-05-16, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jadu, skulle tippa på 50%
Hade han varit i huset skulle han anhållits med sin son.
Citera
2017-05-16, 07:07
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchglass
Knappast. Såklart det handlar om detta, både i tid, tre yngre män, döljande av ansikten, närheten till platsen. Sedan är jag less att det hintas om att alla i dessa krokar röker på och det så slarviga uttrycket "WT".
Jag vet för lite om vittnesmålet för att känna mig säker på det, men jag tror också att det handlar om de tre unga männen. Angående rökandet gav jag bara exempel på varför någon som går ut från en skog inte vill visa en random bilist(?) ansiktet.
Citera
2017-05-16, 07:07
Medlem
Mr-Sherlocks avatar
Måste ju varit några riktiga lodisar som gjort detta. Tom polacken som dödade Lisa Holm lyckades ju vilseleda polisen i några dagar. Dumpa en kropp i en liten sjö, hittas väl väldigt fort?
Citera
2017-05-16, 07:08
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Hade han varit i huset skulle han anhållits med sin son.
Absolut, men du frågade om sannolikheten, vilken går att beräkna på olika sätt. Att gubben var borta kan ha lett till hennes död
Citera
2017-05-16, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Sherlock
Måste ju varit några riktiga lodisar som gjort detta. Tom polacken som dödade Lisa Holm lyckades ju vilseleda polisen i några dagar. Dumpa en kropp i en liten sjö, hittas väl väldigt fort?
Lisa Holms mördare är från Litauen inte Polen....
Citera
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Jahapp. Så tre, minst sagt, feta fula grisar har bragt en söt flicka med framtid om livet. Man riktigt ser hur det luser avskum om dum.
Jag tror att exet är ganska ensam regissör bakom dramat, men att han förmått kompisarna till något.
Citera
Medlem
knallrosasmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moretothis
Fy fan. Jag börjar bli trött på sånt här. Lisa Holm, Elin Krantz, Lotta Rudholm... och nu Tova Moberg.
Jag vill göra nåt, känner mig så jävla hjälplös. Om jag hade trott att manifestationer löst något så hade jag kanske anordnat en sån, men det lär inte ändra det faktum att mördarsvin alltid kommer finnas

Jobba med dom som har drogproblem kanske kan vara något, dom här verkar ju hålla på med droger och även han som dödade Lotta. Hjälpa utsatta kvinnor går ju också.
Citera
2017-05-16, 07:12
Medlem
Tova och exet ligger och myser , kanske äter något . Det plingar till i tovas telefon, kanske nån snubbe från festen hon ska till eller en "ny kärlek" . Exet ser detta och blir rasande , tar henne om halsen och slänger in henne i väggen .
Tova kanske skadar sig illa, eller däckar av smällen . Exet får panik , kanske han inser att om detta kommer ut är han körd , "kvinnomisshandlare" är inget bra rykte . Troligtvis stryper han henne på plats för att sedan gömma kroppen . Han inser att det inte är sålätt att släpa en död kropp så han ringer bumbo som kommer med 940n, bumbo VÄGRAR ta in kroppen i bilen så dom beslutar sig att försöka gräva ner henne , dom inser att det fortfarande är hårt i marken och skippar det ganska snabbt. Nån av grabbarna får idén att slänga kroppen i sjön, kanske i tron att den ska sjunka. Men även det misslyckas dom med . Nojjan att någon ska upptäcka dom sköljer över dom snabbare o snabbare så dom beslutar att gömma henne i bräsket ute på vattnet . Säkert har dom lagt lite vass och skit över henne . Då deras kombinerade IQ tillsammans ligger på samma siffra som hästkrafterna i 940n så tror dom att faran är över och att ingen kommer hitta kroppen där . Dagen efter börjar nyhetssidorna fyllas av bilder på Tova och dom blir nojiga igen, säkert har dom skickat sms under dagen till varandra där dom skriver " berättade nu inget för nån" och "nu håller ni käft om dethär" . Nu är frågan vem som viker sig först i förhören..

Peace out
Citera
2017-05-16, 07:12
Medlem
Makabert om hon är styckad som reportern råkade säga i sändningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in