Gammalt inlägg men Cigoteket är en webbshop som även har fysiska butiker i Stockholm, Göteborg och Karlstad. Ligger 2 st i Stockholm, en på Vallhallavägen 51 och en på Torsgatan 36. Webbsida:
www.cigoteket.se
Rekommenderar att inhandla dina e-liquids där då dom har bättre juicer. Dessutom är dom som jobbar där kunniga om produkterna dom säljer och man får bra hjälp och råd att komma igång om du är intresserad att köpa en bra komigång-utrustning eller byta upp dig till nått bättre. Köp inte några e-ciggsrelaterade produkter som vissa tobaksbutiker har. Dom vet ändå inget om produkterna eller hur dom ens funkar.
Även Esmokes.se har en webbshop med fysisk butik i centrala Malmö. Premium-liquids kostar mer men är mera prisvärda då dom smakar avsevärt bättre. Man får vad man betalar som det heter. Billigaste juicerna jag vet är nog märket LiQua där en 10ml flaska går på 49 spänn cirkus, men dom till skillnad från premium-märkena innehåller diacetyl som jag undviker om jag kan. Den utrustning du använder avgör även hur bra juicen smakar.