• 5
  • 6
2017-05-13, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Vad tror du det beror på, att du slutade bry dig? Jag finner att det är ett återkommande mönster med åldrande. Har de tidigaste partnerna inte varit uppmuntrande nog eller vad tror du det grundas i? Måste det komma inifrån?

Det har med mognad att göra, i alla fall var det så för mig. Som med mycket annat så tar man inte sig själv på lika stort allvar längre, man bjuder mer på sig själv och är inte lika sårbar. Jag tycker att det återspeglas i flera delar av livet, inte bara i sängen. Du är säkert mer självsäker och trygg i dig själv nu än när du var 18

Samtidigt var jag aldrig med någon som var äldre eller mer erfaren när jag var ung och då blev ju sexet inte så jätte spännande heller. Det är alltid positivt och eggande att få höra att man är skön och som ung tror jag att man behöver uppmuntran mer än någonsin. Berätta för tjejen vad hon gör bra och höj upp henne till skyarna så kommer självförtroende till sist också. Va försiktig och var inte för kinkig till en början bara utan låt det byggas upp så kommer hon snart märka hur bra det kan vara.

Sist men inte minst så hjälper det helt klart om man får orgasm också. Det tog flera år innan jag fick det med en kille men efter det så ville man ju uppleva det igen och igen och igen En annan grej som kan vara bra är att ha släckt lampan någon gång med, då kommer inte tjejen vara lika självmedveten utan kommer kunna slappna av på ett helt annat sätt. I den åldern var det ju så viktigt att se snygg ut i varje vinkeln och sminket fick inte rinna osv osv. Med tiden kommer det också ha mindre betydelse, speciellt om ni fortsätter att ses under en längre tid.
Citera
2017-05-13, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tegetarm
Va försiktig och var inte för kinkig till en början bara utan låt det byggas upp så kommer hon snart märka hur bra det kan vara.

Sist men inte minst så hjälper det helt klart om man får orgasm också. Det tog flera år innan jag fick det med en kille men efter det så ville man ju uppleva det igen och igen och igen En annan grej som kan vara bra är att ha släckt lampan någon gång med, då kommer inte tjejen vara lika självmedveten utan kommer kunna slappna av på ett helt annat sätt. I den åldern var det ju så viktigt att se snygg ut i varje vinkeln och sminket fick inte rinna osv osv. Med tiden kommer det också ha mindre betydelse, speciellt om ni fortsätter att ses under en längre tid.

Jag vill tro att hon kommer att njuta om hon blir förälskad och ser mig in i ögonen... Tänker mig ur dessa idealistiska scenarior att det är romantiska känslor inblandade.

Det är kanske jag som blir spänd
Citera
2017-05-16, 19:29
Medlem
Turbaas avatar
25-35åldern är bäst, dom vet vad dom vill och inte vill.
Sen är dom mera pangpå en små brudar som är som en vildhamster som för överallt o bara skriker.. usch
Citera
2017-05-19, 22:37
Medlem
Jag skulle säga som ovanstående talar, 25-35/40.

18 åringar är helt värdelösa (finns några undantag).
Citera
2017-05-19, 23:49
Medlem
WordWarriors avatar
Problemet, som jag ser det, är att kvinnor som vill knulla mest, är i sin minst attraktiva och fertila ålder. Jaja, utbud och efterfrågan, som vanligt.

*ångestfylld när jag tänker på alla gamla ruggugglor jag satt på i ren desperation*
Citera
2021-05-28, 17:47
Medlem
Varför ska en tjej va bra i sängen? Aldrig förstått det.

Hon ligger ner, du kör in den och knullar.
När du är klar är sexet slut.

Inte raketforskning precis.
Citera
2021-05-29, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant

Har man inte högre förväntningar och krav på sex än så behövs det såklart ingen sexpartner som är bra i sängen. Då behövs egentligen inte ens en riktig sexpartner utan det räcker att du får fast fleshlighten på ett bra sätt så den går att knulla.

Vill man däremot ha bra sex och maxa njutningen då krävs det mer, men det är ju inget du behöver fundera på om du är nöjd bara det finns ett hål att runka i.
Citera
2021-05-29, 09:04
Medlem
Tjejer under 27 är i mitt tycke i stort sett helt värdelösa i sänghalmen.
Citera
2021-05-29, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant

Håller helt med dig.
Vad har man egentligen för krav som kille på en tjej? Kräver ni smekningar på ryggen, kyssar på halsen, viskande sensuella meningar, och stönande för att tycka sex är bra?
Kanske förväntar ni er tända ljus och romantisk musik också?
Det är kvinnan som knullas, inte tvärtom.

En man med mycket testosteron är så kåt så han inte bryr sig. Det är så det SKA va.
Minns jag såg en dokumentär för många år sedan om stammar i afrika. De pratade lite om sex och de sa det var över på några minuter och att de hade sex flera gånger dagligen.

Ser man det biologiskt så är kvinnan inget annat än en ett hål och barnafödare. Att män och killar i väst har blivit pussyfierade genom åren är en anna sak.
Citera
2021-05-29, 12:16
Medlem
Stonedboys avatar
Skulle säga 18-20 år först då är det väldigt mycket pang på hela tiden. Djuriskt kåta är dom vid denna tid. Sen lugnar det sig några år fram till 30-40 då tar det fart igen. Båda åldersgrupperna har sin tjusning måste jag säga. Vet inte vilken grupp jag skulle ta om jag fick välja. Kanske den yngre då dom inte har sånt fokus på att göra barn som dom äldre har.

I princip alla jag haft över 30 har varit oskyddade och velat bli gravida. Stor fara om man inte kontrollerar sin säd noga med dessa.
Citera
2021-05-29, 22:17
Medlem
bagarn29s avatar
Kvinnor 40-60 är bäst. De vet vad vill och ger mig också njutning på många olika sätt.

Det finns ju givetvis undantag även över 60 och under 40.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in