Citat:
Det har med mognad att göra, i alla fall var det så för mig. Som med mycket annat så tar man inte sig själv på lika stort allvar längre, man bjuder mer på sig själv och är inte lika sårbar. Jag tycker att det återspeglas i flera delar av livet, inte bara i sängen. Du är säkert mer självsäker och trygg i dig själv nu än när du var 18

Samtidigt var jag aldrig med någon som var äldre eller mer erfaren när jag var ung och då blev ju sexet inte så jätte spännande heller. Det är alltid positivt och eggande att få höra att man är skön och som ung tror jag att man behöver uppmuntran mer än någonsin. Berätta för tjejen vad hon gör bra och höj upp henne till skyarna så kommer självförtroende till sist också. Va försiktig och var inte för kinkig till en början bara utan låt det byggas upp så kommer hon snart märka hur bra det kan vara.
Sist men inte minst så hjälper det helt klart om man får orgasm också. Det tog flera år innan jag fick det med en kille men efter det så ville man ju uppleva det igen och igen och igen