2017-05-11, 17:58
Moderator
blomvattnares avatar
Undvik att posta bara en länk utan förklaring till hur det hör till trådens ämne. Det räcker heller inte med att bara tillägga "kolla här då". Om länken går sönder blir hela inlägget värdelöst.

/Mod
Citera
2017-05-11, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Vad skriver hon? Kan inte se inlägget.

Citat:
Ursprungligen postat av Negerprutt
hahahahahahahahaha

jävla idiot, jag vet flera som är lärare som har läst 3 år. Snacka inte skit

För att bli förskole- eller lågstadielärare krävs 240hp. 4 år.
För högstadie/gymnasie är det 300hp som krävs.
Citera
2017-05-11, 17:59
Medlem
Citat:
hahahahahahahahaha

Töntdiskussion
Google is your best friend
https://www.lararforbundet.se/artiklar/sa-blir-du-larare
Citera
2017-05-11, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Det beror på vart man läser. Man kan läsa flera saker under en termin, vissa har det inte så utan läser andra saker senare och lägger över terminer.
Citera
2017-05-11, 18:02
Medlem
Hela Alan Amin's FBsida skriker om att han visste att det var något hot mot honom.

Finns inte en chans att en kille som inte har några ovänner eller fiender har en sådan "undanStädad" profil.

Här ligger minst en hund begraven om inte en hel kennelklubb.
Citera
2017-05-11, 18:02
Medlem
aliasjomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Hyllningskören är nu påbörjad i media:

""Jag kan inte förstå. Han hade inte gjort något"
"Han gick på universitet."
"Det var en jättefin kille."
"Han jobbade och skötte sig mycket bra. "

Hand upp på den som tror att BO var ett oskyldigt litet lamm?

det är väl för fan ingen som är ett "oskyldigt litet lamm" som du så fjantigt försöker få det till. kan du inte lägga fram din teori om vad BO var för person? hade han kopplingar till ISIS eller något annat som följer din rasistiska agenda?
Citera
2017-05-11, 18:03
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah

Exakt.

Visst finns det jobb som jobbar i skolan som "typ lärare" utan att ha pluggat ett skit. Men de är inga lärare, utan assistenter eller vikarier utan lärarexamen. Ej riktiga lärare. Riktig lärare är den som har lärarexamen efter 240-300 hp; 4-5 år.

Citat:
hahahahahahahahaha

De som läst 3 år har inte lärarexamen = Ej lärare.

Frågan är om Alan var en riktig lärare; alltså hade lärarexamen (240-300hp). Eller om han var outbildad och bara jobbade som lärarassistent/vikarie
Citera
2017-05-11, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aliasjomen
verkar som att offret jobbar och umgås med en hel del tjejer och han ser inte fy skam ut, så mina 50 öre ligger på att han har gängat med en tös eller kanske flera vars anhöriga har sett till att avsluta hans liv..men vem vet.

Bruchurna till tösa kanske, för hederns skull
Citera
2017-05-11, 18:05
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Det beror på vart man läser. Man kan läsa flera saker under en termin, vissa har det inte så utan läser andra saker senare och lägger över terminer.

Nej. Läs på! Högskolepoängen avgör. Det beror inte på "vart man läser".
Senast redigerad av ace_sec 2017-05-11 kl. 18:07.
Citera
2017-05-11, 18:11
Medlem
563f7031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azimut68
Hela Alan Amin's FBsida skriker om att han visste att det var något hot mot honom.

Finns inte en chans att en kille som inte har några ovänner eller fiender har en sådan "undanStädad" profil.

Här ligger minst en hund begraven om inte en hel kennelklubb.

Eh? Trams. Nu är det ju långt ifrån alla av oss som tycker om att hora ut hela våra liv på internet. Jag själv med flera har den helt stängd för personer som inte är vän med mig eller de flesta som är vän med mig också för den delen och använder bara messenger.
Citera
2017-05-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kochskatan
Lövgärdet och många andra förorter i norra Gbg är definitivt inga no-go-zoner, bara struntprat.Folk lever, jobbar, handlar, går i skolan i Lövgärdet precis som på andra ställen. De flesta trivs mycket bra. Några rötägg förstör men så är det ju i varenda stadsdel. Känner många som bor där och oftast är det hur lugnt som helst. Sånt här händer då och då på många ställen men någon no-go-zon är det faktiskt inte. Stollar och idioter finns lite överallt. Det här med no-go-zoner överdrivs något löjligt mycket!

Att bilar bränns, vanliga hederliga medborgare rånas vid bankomatuttag, handlare som driver seriösa butiker drivs bort genom hot/rån/plundring och nu lärare som skjuts ner på öppen gata dagtid - är det att betrakta som normalsamhälle då enligt dig??

Jag anser att vi på allvar måste diskutera problemen med No-Go-zoner / farliga områden eller kalla det vad ni vill.

Lider med brottsoffrets familj och alla oskyldiga vittnen till detta dåd. Må vår tafatta regering vaka och ta i med hårdhandskarna innan loppet är helt kört!
Citera
2017-05-11, 18:23
Bannlyst
LaMotte reagerar med en video.

https://www.facebook.com/joakim.lamotte/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in