2017-05-11, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azimut68
Misstänker att du har gått igen fel FB-konot.

Eller är du vän med honom? Gemensamma vänner?

För jag ser inte ens en bild eller någonting på Alan Amir's FBprofil.

Det stämmer att han har ingen bild eller inlägg,men jag är bra på facebook och internetsökning, har kunnat hitta gamla inlägg. Fortsätter med min utredning!
Citera
2017-05-11, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Det stämmer att han har ingen bild eller inlägg,men jag är bra på facebook och internetsökning, har kunnat hitta gamla inlägg. Fortsätter med min utredning!
Nej, det är du inte, du är en jävla fjolla som ljuger. Länka gärna dom inläggen tack
Citera
2017-05-11, 17:46
Medlem
Harry_s avatar
Garanterat en elev från skolan som fick utskällning av honom framför sina polare eller några tjejer
Citera
2017-05-11, 17:47
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerprutt
Kan du förklara vad reko kille innebär? En sådan som festar mycket och får till sig alla brudar?
Reko enligt mig: sköter sig i största allmänhet. Inga kriminella vanor på någon nivå. Inte ens fortkörning. Arbetar och bidrar till samhället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerprutt
Nej, det är du inte, du är en jävla fjolla som ljuger. Länka gärna dom inläggen tack

Tänker göra det när jag hittar information av väsentlig karaktär, till dess råder det sekretess.

/KommisarieAbbe
Citera
Medlem
aliasjomens avatar
verkar som att offret jobbar och umgås med en hel del tjejer och han ser inte fy skam ut, så mina 50 öre ligger på att han har gängat med en tös eller kanske flera vars anhöriga har sett till att avsluta hans liv..men vem vet.
Citera
2017-05-11, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Instämmer med de flesta att BO såg skötsam och reko ut med sunda värderingar.

Det är för jävligt om han nu miste livet pga kriminella babbar med islamistisk kultur / hedersvåld.
Men så här blir det när samhället lämnar walk over i fler och fler NO-GO-zoner. De kriminella tror att de kan göra vad de vill och gör det också.
Lövgärdet och många andra förorter i norra Gbg är definitivt inga no-go-zoner, bara struntprat.Folk lever, jobbar, handlar, går i skolan i Lövgärdet precis som på andra ställen. De flesta trivs mycket bra. Några rötägg förstör men så är det ju i varenda stadsdel. Känner många som bor där och oftast är det hur lugnt som helst. Sånt här händer då och då på många ställen men någon no-go-zon är det faktiskt inte. Stollar och idioter finns lite överallt. Det här med no-go-zoner överdrivs något löjligt mycket!
Citera
2017-05-11, 17:49
Medlem
https://www.facebook.com/profile.php?id=100011415629504&sk=likes&collection _token=100011415629504%3A2409997254%3A96

Alan har gillat flera Muslimska Facebooksidor kan vi konstatera.

1. Islam & Muhammad, världens mest inflytelserika och väldokumenterade person
2. ALLT OM ISLAM
3. GUM(Göteborgs Unga Muslimer)
4. Göteborgs Moské
Senast redigerad av Azimut68 2017-05-11 kl. 17:51.
Citera
2017-05-11, 17:51
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Reko enligt mig: sköter sig i största allmänhet. Inga kriminella vanor på någon nivå. Inte ens fortkörning. Arbetar och bidrar till samhället.

Synonym med fosil, dvs icke existerande i dag?
Citera
2017-05-11, 17:53
Medlem
ace_secs avatar
Hyllningskören är nu påbörjad i media:

""Jag kan inte förstå. Han hade inte gjort något"
"Han gick på universitet."
"Det var en jättefin kille."
"Han jobbade och skötte sig mycket bra. "

Hand upp på den som tror att BO var ett oskyldigt litet lamm?
Citera
2017-05-11, 17:55
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dabe
5 års universitetsstudier? Han var inte halvvägs till att bli professor!

För det första behöver du inte 5 år för att bli lärare! Det räcker med att "leka" sig igenom 3 år på en sunkig högskola i random småstad!

Nej. 3 år räcker inte. De svenska lärarprogrammen är 5 år. Annars är du inte "riktig" lärare så att säga, utan endast lärarassistent eller vikarie utan lärarexamen.
Citera
2017-05-11, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Nej. 3 år räcker inte. De svenska lärarprogrammen är 5 år. Annars är du inte "riktig" lärare så att säga, utan endast lärarassistent eller vikarie utan lärarexamen.
hahahahahahahahaha

jävla idiot, jag vet flera som är lärare som har läst 3 år. Snacka inte skit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in