2017-05-10, 03:22
Bannlyst
https://www.infowars.com/rape-legalization-gains-ground-amid-migrant-influx-in-europe/

'France, Sweden, Germany and other European nations are on a path to legalize rape committed by migrants because it’s “their culture.”
As shocking as this might seem, a recent number of rapists who avoided severe punishment suggests there’s a precedent already in place to decriminalize rapes by migrants because they don’t “culturally understand” Western rape laws or even the word “no.”
In short, rapes by migrants are downplayed as “cultural misunderstandings” and thus the victims never receive justice, meaning that “de facto” rape legalization is, for the most part, already in place.'

'This isn’t just limited to Germany, however. As I reported in April, a Muslim in Sweden avoided jail for anally raping a teenager because he “couldn’t understand no,” according to the Hovrätten (royal court) of Western Sweden.
The court sided with the migrant even further by suggesting the girl’s repeated “no” only pertained to forced anal sex, which the judges somehow did not consider rape.
And as I also reported in February, a Swedish court sentenced a Muslim migrant to only two months in jail after being convicted of anally raping a 13-year-old girl.
He was also ordered to pay the equivalent of just $2800 in compensation to the victim.'

Vad är Flashbacks uppfattning?
Citera
2017-05-10, 04:19
Medlem
Elwys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hynityou
https://www.infowars.com/rape-legalization-gains-ground-amid-migrant-influx-in-europe/

Att rubriken till din tråd är vinklad och att det troligen är betydligt matnyttigare att läsa domarna än den här tendentiösa texten.
Citera
2017-05-10, 04:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elwy
Att rubriken till din tråd är vinklad och att det troligen är betydligt matnyttigare att läsa domarna än den här tendentiösa texten.
Faktaresistent...much?
Citera
2017-05-10, 04:58
Medlem
Elwys avatar
Citat:
Faktaresistent...much?
Tvärtom, det är just fakta jag efterlyser.
Citera
2017-05-10, 05:55
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:

'France, Sweden, Germany and other European nations are on a path to legalize rape committed by migrants because it’s “their culture.”
As shocking as this might seem, a recent number of rapists who avoided severe punishment suggests there’s a precedent already in place to decriminalize rapes by migrants because they don’t “culturally understand” Western rape laws or even the word “no.”
In short, rapes by migrants are downplayed as “cultural misunderstandings” and thus the victims never receive justice, meaning that “de facto” rape legalization is, for the most part, already in place.'

'This isn’t just limited to Germany, however. As I reported in April, a Muslim in Sweden avoided jail for anally raping a teenager because he “couldn’t understand no,” according to the Hovrätten (royal court) of Western Sweden.
The court sided with the migrant even further by suggesting the girl’s repeated “no” only pertained to forced anal sex, which the judges somehow did not consider rape.
And as I also reported in February, a Swedish court sentenced a Muslim migrant to only two months in jail after being convicted of anally raping a 13-year-old girl.
He was also ordered to pay the equivalent of just $2800 in compensation to the victim.'

Min uppfattning är att polariseringen går bra. Alla hatar snart allt och då finns det inget som hindrar en total kollaps och total anarki.

Mvh
Citera
2017-05-10, 07:24
Bannlyst
verkar som så. Det är väl så att dom med makten bor skyddade från drägget, spelar ingen roll för dem om gemene man/kvinna våldtas av horder av araber/afghaner
Citera
2017-05-10, 07:46
Medlem
Nuanzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elwy
Tvärtom, det är just fakta jag efterlyser.

Det som står i TS är faktiskt sant, åtminstone den delen om Sverige - det har dessutom hänt ett antal gånger. Vet inte hur det ser ut i Tyskland och andra länder, men i Sverige har mig veterligen åtminstone tre personer de senaste sex månaderna kommit undan med exempelvis "jag förstod inte att det var fel när jag våldtog henne analt".

Och när jag säger "komma undan" så räknar jag med det fallet där en muslim våldtog ett barn och bara fick två månaders fängelse - för det är verkligen att komma undan.
Senast redigerad av Nuanzen 2017-05-10 kl. 07:49.
Citera
2017-05-10, 08:03
Medlem
Sperssons avatar
.
Första steget mot legalisering eller snarare normalisering togs när polisen slutade att rapportera sexualbrott där utländska män utan föräldrar är gärningsmän.*
Man ville förmodligen inte skada den vackra bild av invandring som de flesta svennar har.

http://www.hd.se/2016-01-11/nedtystade-overgrepp-granskas
Citera
2017-05-10, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Min uppfattning är att polariseringen går bra. Alla hatar snart allt och då finns det inget som hindrar en total kollaps och total anarki.

Mvh
Ganska bra sammanfattning.

Men vi som inte ville leva i denna skiten som vissa nuförtiden kallar Sverige?
Citera
2017-05-10, 08:44
Medlem
smoerreboms avatar
länka domarna annars är det en rätt meningslös diskussion, jag ska inte behöva penetrera kvacksalvarna på infowars filter

infowars är enligt min uppfattning ett riktigt medialt avskräde, värsta sorten. jajajaj DN CNN SVT suger oxå, PS är kapat av vänstern jajajagvet men infowars är värre.
Citera
2017-05-10, 11:16
Medlem
YP4XQs avatar
(FB) 18-årig invandrare döms till samhällstjänst efter att våldtagit 12-årig flicka GULED Haysow Mohamud 18-årig invandrare döms till samhällstjänst efter att våldtagit 12-årig flicka
Citat:
Enligt domen ska mannens ringa ålder på 17 år vid brottstillfället och hans ostraffade bakgrund vara skäl till att fängelse eller sluten ungdomsvård utesluts.

Helt jävla sinnessjukt hur fredade de är. Ingen myndighet vet hur de ska hantera dem öht.
Citera
2017-05-10, 12:05
Medlem
reffis avatar
Helt rätt beslut. Legalisera skiten.

Förhoppningsvis kommer lite fler svenskar att ta till våld och avrättningar av dessa djur blir en norm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in