2017-05-10, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
(FB) 18-årig invandrare döms till samhällstjänst efter att våldtagit 12-årig flicka GULED Haysow Mohamud 18-årig invandrare döms till samhällstjänst efter att våldtagit 12-årig flicka

Helt jävla sinnessjukt hur fredade de är. Ingen myndighet vet hur de ska hantera dem öht.

Guled skall vara jävligt glad att det inte var min dotter som drabbades av detta. Jag hade gjort saker mot han som skulle strida mot ALLT mänskligt civiliserat beteende.

Sen hade jag packat min rygga och knatat iväg till närmsta säkerhetsklassade anstalt och levt lycklig där resten av mina jordedagar.
Citera
2017-05-10, 12:16
Medlem
G13Hazes avatar
Att invandrare inte skulle veta att våldtäkter inte är tillåtna och därför ska slippa straff är patroniserande mot invandrarna, men framförallt ignorant av lagstiftarna/praxis-stiftarna. Nämn ett land där våldtäkter är lagligt, det är möjligt att det går att undkomma domar pågrund av vissa ursäkter eller religiösa skäl. Däremot är våldtäkter fortfarande olagliga i alla länder så vitt jag vet.

Det går dessutom att undvika genom att informera immigranterna vid ankomst i landet eller via kampanjer, osv. att våldtäkter är olagliga. Detta är enbart en ursäkt ifrån makthavarna, de försöker dalta med invandrare för att få godhetspoäng medan de i själva verket sprider en syn på att våldtäkter är accepterat och uppmuntrat i västvärlden.

Det förekommer redan en bild om att svenska kvinnor är horor och slampor och lättmanipulerade utomlands samt att västvärldens män inte bryr sig om eller ställer upp för sina kvinnor och inte vågar säga ifrån.
Citera
2017-05-10, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Att invandrare inte skulle veta att våldtäkter inte är tillåtna och därför ska slippa straff är patroniserande mot invandrarna, men framförallt ignorant av lagstiftarna/praxis-stiftarna. Nämn ett land där våldtäkter är lagligt, det är möjligt att det går att undkomma domar pågrund av vissa ursäkter eller religiösa skäl. Däremot är våldtäkter fortfarande olagliga i alla länder så vitt jag vet.

Det går dessutom att undvika genom att informera immigranterna vid ankomst i landet eller via kampanjer, osv. att våldtäkter är olagliga. Detta är enbart en ursäkt ifrån makthavarna, de försöker dalta med invandrare för att få godhetspoäng medan de i själva verket sprider en syn på att våldtäkter är accepterat och uppmuntrat i västvärlden.

Det förekommer redan en bild om att svenska kvinnor är horor och slampor och lättmanipulerade utomlands samt att västvärldens män inte bryr sig om eller ställer upp för sina kvinnor och inte vågar säga ifrån.
Man skulle ju kunna testa att våldta en invandrares morsa eller syster och kolla vad som händer.
Citera
2017-05-10, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Man skulle ju kunna testa att våldta en invandrares morsa eller syster och kolla vad som händer.

Är du en vit man och offret tillhör någon minoritetsgrupp så blir det automatiskt hatbrott på det.
Räkna med att bli ett varnande exempel.

Detta leder dock till polarisering och börjar på riktigt tro att vi i Sverige är ett socialt experiment.
Citera
2017-05-10, 12:51
Medlem
Rasande-Roses avatar
Detta stämmer faktiskt.
Politiker och rättsväsende ser ju på invandrarkillar som "sämre vetande" och rent "oförstående" till sina egna handlingar. Även de mest hårdföra gruppvåldtäkterna av småtjejer genererar ju milda domar. Ofta samhällstjänst, några månaders inlåsning och låga skadestånd. Mentaliteten är generellt förlåtande och invandrare är ju per automatik offer även när de är brottslingar. Är ju bara se på den där pursvenska cuck-rektorn som kallade en barnvåldtäktsman med invandrarbakgrund för "offer" därför att han fick ett straff för våldtäkten.

Feministiska stormakten är på väg att bli det första västerländska landet i världen att legalisera våldtäkt.
Senast redigerad av Rasande-Rose 2017-05-10 kl. 12:54.
Citera
2017-05-10, 13:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Detta stämmer faktiskt.
Politiker och rättsväsende ser ju på invandrarkillar som "sämre vetande" och rent "oförstående" till sina egna handlingar. Även de mest hårdföra gruppvåldtäkterna av småtjejer genererar ju milda domar. Ofta samhällstjänst, några månaders inlåsning och låga skadestånd. Mentaliteten är generellt förlåtande och invandrare är ju per automatik offer även när de är brottslingar. Är ju bara se på den där pursvenska cuck-rektorn som kallade en barnvåldtäktsman med invandrarbakgrund för "offer" därför att han fick ett straff för våldtäkten.

Feministiska stormakten är på väg att bli det första västerländska landet i världen att legalisera våldtäkt.

Om man vill vara elak, så kan man säga att rent empiriskt har det ju inte funnits (eller fungerat över längre tid) något matriarkat styrt samhälle eller civilisation liknande den vi här och nu experimentellt får uppleva. Kvinnorna har hanterat sina män skickligt och fått dem dit de vill konstant, men männen har i många avseenden fått ansvara för samhällsbygget i stort (på gott och ont). Det vi upplever nu är något nytt och som det verkar oprövat, eller i vart fall om det prövats tidigare inte har överlevt. Som sagt, rent empiriskt kan man fundera på varför det är så och om det kommer att fungera nu. Eller om det kanske redan har skitit sig i rekordfart...
Citera
2017-05-10, 13:49
Medlem
japanskbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuanzen
Det som står i TS är faktiskt sant, åtminstone den delen om Sverige - det har dessutom hänt ett antal gånger. Vet inte hur det ser ut i Tyskland och andra länder, men i Sverige har mig veterligen åtminstone tre personer de senaste sex månaderna kommit undan med exempelvis "jag förstod inte att det var fel när jag våldtog henne analt".

Och när jag säger "komma undan" så räknar jag med det fallet där en muslim våldtog ett barn och bara fick två månaders fängelse - för det är verkligen att komma undan.
Halverat straff + avdrag för tiden i häktet dessutom .. satt max 2 veckor på ett riktigt fängelse, och så korta straff görs om till samhällstjänst då det är för dyrt och administrativt krångligt för så kort tid.
Senast redigerad av japanskbrud 2017-05-10 kl. 13:53.
Citera
2017-05-10, 14:15
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladtampong
Är du en vit man och offret tillhör någon minoritetsgrupp så blir det automatiskt hatbrott på det.
Räkna med att bli ett varnande exempel.

Detta leder dock till polarisering och börjar på riktigt tro att vi i Sverige är ett socialt experiment.

Inte blott i Sverige; du bör läsa lite hur står det till i andra "vita" länder.
T.ex. i Ryssland har vi ungefär samma skit när 2 personer av olika raser är inblandade i brott eller bråk.
Om man är vit så skyllas den väsentligen som rasist och den mörkhyade blir följaktligen ett offer.
I så fall skulle jag väl använda starkare uttryck än "ett socialt experiment". WWIII mot de vita kanske?
Citera
2017-05-10, 15:11
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victortich
Guled skall vara jävligt glad att det inte var min dotter som drabbades av detta. Jag hade gjort saker mot han som skulle strida mot ALLT mänskligt civiliserat beteende.

Sen hade jag packat min rygga och knatat iväg till närmsta säkerhetsklassade anstalt och levt lycklig där resten av mina jordedagar.

Guled och hans familj har terroriserat dottern och hennes familj så mycket så dom var tvungen att fly landet.
Vid ett tillfälle efter domen så satt tydligen pappan och dottern vid en busshållplats och då försökte dom kidnappa dottern. Och av det så blev pappan misstänkt för misshandel.

Hela historien är så sjuk så det kan bara hända i Sverige.
Citera
2017-05-10, 16:17
Medlem
LuluBrooksies avatar
Vi har väl alltid haft alldeles för låga straff för våldtäkter. En grov våldtäkt på en 13-åring genererar max 2 år i fängelse.
Citera
2017-05-10, 17:56
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuanzen
Det som står i TS är faktiskt sant, åtminstone den delen om Sverige - det har dessutom hänt ett antal gånger. Vet inte hur det ser ut i Tyskland och andra länder, men i Sverige har mig veterligen åtminstone tre personer de senaste sex månaderna kommit undan med exempelvis "jag förstod inte att det var fel när jag våldtog henne analt".

Och när jag säger "komma undan" så räknar jag med det fallet där en muslim våldtog ett barn och bara fick två månaders fängelse - för det är verkligen att komma undan.

i tyskland skedde en filmad gruppvåldtäkt mot en tjej som var berusad till den grad att hon var avsimmad, de kastade ut henne i snön i bara underkläder efteråt och hon höll på att dö av hypotermi när hon vaknade. alla gärningsmännen undkom straff då de "uppvisade stor ånger för sitt beteènde " samtidigt som gärningmännens familjer satt och flinade längst back i rätssalen
Citera
2017-05-10, 18:19
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hynityou
https://www.infowars.com/rape-legalization-gains-ground-amid-migrant-influx-in-europe/

Vad är Flashbacks uppfattning?

Att du saknar källkritik.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här