2003-07-21, 01:13
Bannlyst
Ämnen som KAN slås ihop, och som var för sig har få besökare (typ kristendom, islam osv) borde slås ihop "under paraplyrubriken RELIGION"
Citera
2003-07-21, 01:16
Bannlyst
Finns det ett matforum 8O

Som sagt så vill jag lära mig att laga mat tittar jag på Tina eller i någon av mina kokböcker. Mat har inget med Flashback att göra enligt mig så jag röstar BORT.
Citera
2003-07-21, 01:27
Medlem
Truman_Peyotes avatar
Nej faen...Matforat e väl helt OK...Allt måste väl inte va helt underground va... 8O
Citera
2003-07-21, 01:43
Medlem
Gerras avatar
Om det verkligen finns ett behov av att diskutera mat här på FB så lär det väl visa sig i fyra evighetstrådar (i Övriga data & IT-diskussioner; Jolt, fyllda kex, chips etc, Djurrättsfrågor; Sojamjölk, linser, ballongbröd etc, Sport; Pasta, ris, fisk mm och i Övrigt; Fläskfilémedaljonger, bräserad kanin, våldssauterad strömmingflundra)

Om nu matavdelningen ska vara kvar så måste jag nog insistera på att endast olaglig mat diskuteras där. Jag tänker då på pandor, barn, blåsippor och liknande.
Citera
2003-07-21, 01:58
Medlem
jag håller med...det finns lite förmycket forum här..blir lite virrigt
Citera
2003-07-21, 02:10
Bannlyst
Som jag sa i ett annat inlägg hade jag gärna sett annan struktur på forumet än allt i en lång spallt nu när det blivit fler och fler ämnen
Citera
2003-07-21, 08:37
Medlem
jenas avatar
Klart vi måste ha ett matforum, vänta bara tills debatten kommer igång!
Citera
2003-07-21, 09:10
Medlem
låt det ligga, men döp om de till Mat & Dryck tyckr jag..
eftersom att så många klagar på att det finns för många forum, och att det är dåligt upplaggt, kanske Flashback kan göra en sida som listar de kategorier varje användare vill se.. så varje användare får bocka för de forum som intresserar dem.. eller så kan dom göra sina egna sidor . inte så svårt
MAT ÄR GOTT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in