• 1
  • 2
2017-05-08, 15:31
Medlem
De tjejer jag har haft sex med skriker/stönar väldigt högt när man har sex. förstår inte varför?
själv låter ja bara lite när jag kommer.
är de vanligt att tjejer fejkar ?
Citera
2017-05-08, 15:35
Medlem
Blaze.s avatar
Vet du ens vart snoppen sitter?
Citera
2017-05-08, 15:39
Medlem
Stönar högre ju skönare det blir och ju närmare orgasmen man kommer.
Citera
2017-05-08, 15:59
Medlem
NineLightsOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Stönar högre ju skönare det blir och ju närmare orgasmen man kommer.
eller ju mer man fejkar
Citera
2017-05-08, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NineLightsOut
eller ju mer man fejkar
Fejkar? Jag sysslar inte med fejk men finns säkert andra som roar sig med det.
Citera
2017-05-08, 16:04
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Dålig trådstart, men ändå ett intressant ämne (Varför stönar tjejer mer än killar?), skulle tro att det redan har diskuterats i dussintals av trådar (sök) redan och att man redan har bra svar på det hel.

Men jag har gjort liknande iakttagelse som dig, fast jag skulle vara aningen mer försiktigt med bruket av superlativen...
Citera
2017-05-08, 18:05
Medlem
Ziayas avatar
Nu är ju jag kille men jag och kompisar av hankön har gjort denna iaktagelse. Det verkar som om det ofta är så. Ingen aning om varför. Fejk? Nä, det är ingen bra förklaring. Kan det va det där med tyst och inte för känslosam som påverkar många av oss även under sex?
Citera
2017-05-08, 18:07
Medlem
Bizmarcks avatar
Därför att tjejen tror att killen bryr sig om huruvida hon har skönt eller ej.
Citera
2017-05-08, 19:51
Medlem
studioxswes avatar
Östermalmshoror vet inte hur en riktig kuk smakar så dom fejkar såklart, för att du ska bli glad av att dom tycker din kuk är skön. Egentligen hatar dom allt och längtar efter en riktigt byggarbetare.
Citera
2017-05-08, 20:17
Medlem
hakanthebs avatar
En gammal vän sa en gång till mig när jag frågade detsamma som TS ..Stoppa in ditt finger i örat, var känns det som mest då? Fingret eller i örat.....
Citera
2017-05-08, 21:16
Medlem
Ryggradsluss avatar
Du klagar väl inte det gör hon ju för det är skönt och det är ju underbart.
Du hade med skrikit om du var kvinna och jag gav dig en omgång.
Citera
2017-05-08, 21:37
Medlem
De ljud jag ger ifrån mig medvetet vid sex är för att låta mannen veta vad jag tycker om det han gör.

Självklart skulle det bli ännu lättare för honom att förstå om jag klart och tydligt sa att: "Det där du gör nu känns inte riktigt lika bra som det du gjorde nyss när du var 0,5 cm mer åt vänster, alltså mitt vänster och ditt höger" och sedan fortsätta att ge klar och tydlig feedback genom hela sexakten, men lusten skulle helt klart minska hos oss båda av det.

Jag uppskattar dessutom att mannen ger ifrån sig ljud som visar vad han tycker om det jag gör med honom, så väldigt mycket enklare att ge maximal njutning om man får feedback om hur det känns.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in