hej . ja la över musik till min w800i och sen startade ja om telen o den kom inte långt när ja hade memorysticket i. jag tog ut minnet o startade mobilen o då funkade den. alltså e felet mitt sd kort. även min dator hittar den inte. Någon här som vet vad ja ska göra för o få det att funka igen?
Fixa en minneskortsläsare. Så formaterar du kortet från datorn. När du sätter i det i din W800i igen så lägger den automatiskt in alla mappar. Sen kan du prova att föra över musiken igen. Och det sitter väll MS i W800i? Inte SD om det är samma som K750i.
Prova att avinstallera kortläsaren från enhetshanteraren. Sen startar du om datorn så ska den installeras om automatiskt. När detta är klart kan du stoppa i kortet och försöka formatera. Om detta inte fungerar så är jag slut på lösningar.
Man kan köra både MS Duo och MS Pro Duo i W800i. Jag kan köra båda i min K750i men i min NEC e616v funkar bara MS Duo. Vad är igentligen skillnaden mellan dessa två?
Man kan köra både MS Duo och MS Pro Duo i W800i. Jag kan köra båda i min K750i men i min NEC e616v funkar bara MS Duo. Vad är igentligen skillnaden mellan dessa två?
MS duo finns bara upp till 128. Pro finns i upp till 2Gb....
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!