• 2
  • 3
2006-01-04, 23:53
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Hur menar du?

Det var väl diverse skvaller som efterfrågades? Det finns i dom trådarna om du tar fram kraften att klicka...
Han hade ingen egen tråd och om du har kraft att läsa varenda tråd han har nämnts i så är ju det bra för dig, själv orkade jag inte läsa igenom alla träffar jag fick hade tagit alldeles för mycket av min dyrbara tid.
Citera
2006-01-05, 11:24
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Han hade ingen egen tråd och om du har kraft att läsa varenda tråd han har nämnts i så är ju det bra för dig, själv orkade jag inte läsa igenom alla träffar jag fick hade tagit alldeles för mycket av min dyrbara tid.
Nu är det ju så, att skvaller hinner knappt hända innan det är postat på 4 olika ställen. Om du använder din dyrbara tid till att söka efter skvaller kan man väl iaf be för att du kan formulera dig bättre i dina sökargument isf att starta skittrådar som den här?

Hade det varit något mer revolutionerande du sökt efter än Olivier de paris, hade jag kunnat förstå det. Men allvarligt, skärp till dig nu.
Citera
2006-01-05, 13:31
Medlem
PiLLerILLers avatar
Lustigt nog finns det faktiskt en tråd om just detta omak med att gegga i gamla trådar istället för att göra en ny. Startad av mig för ett par månader sedan.
Citera
2006-01-05, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Lustigt nog finns det faktiskt en tråd om just detta omak med att gegga i gamla trådar istället för att göra en ny. Startad av mig för ett par månader sedan.

OT: När jag ser din avatar så vill jag passa på att uppmana alla att titta på filmen Rötmånad som går på TV om några dagar. Christina Lindberg har en mycket trevlig roll i den kult-filmen.
Citera
2006-01-05, 15:56
Bannlyst
Istället för att gnälla som den lilla fittan man är om något redan skrivits kan man ju rapportera posten istället, så försvinner den snabbare.
Citera
2006-01-05, 16:01
Medlem
flygers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer

Om du hänvisar till en gammal tråd kan du väl åtminstone länka till den?
Citera
2006-01-05, 16:07
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kunnaren
Istället för att gnälla som den lilla fittan man är om något redan skrivits kan man ju rapportera posten istället, så försvinner den snabbare.

Alternativt hålla käft när man inte har något vettigt att komma med.
Citera
2006-01-05, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Alternativt hålla käft när man inte har något vettigt att komma med.
Skulle det var jag eller?
Citera
2006-01-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kunnaren
Just nu tillförde du inte forumet något.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in