2017-05-07, 07:42
Bannlyst
Har själv dålig uppfattning om vilken samhällsklass som har mer eller bättre sex. Har alltid trott att rika har bättre sex, men det är kanske endast en myt. Fattiga människor har inget att göra enligt en bekant förutom att ha sex.

Vad anser ni?
Citera
2017-05-07, 08:15
Medlem
Kan det vara olika från par till par kanske, oavsett förmögenhet...?
Citera
2017-05-07, 08:30
Medlem
Bättre sex vet jag inte men jag tror rika har större urval ha sex med då brudar av tradition ofta blir lite villigare av valutadoften/sedelprassel?
Citera
2017-05-07, 09:32
Bannlyst
Jag tror att två stycken framgångsrika partners har riktigt bra sex.
Delvis för att båda är drivkraftiga och vet vad dom vill.
Dels för att dom har pengar att resa och göka på olika platser.

Men det betyder inte att fattiga har dåligt sex. Bara att rika har mer möjligheter för utlevnad.
Citera
2017-05-07, 09:34
Medlem
flaskborstes avatar
Skall man försöka generalisera så har nog ""fattigare" bättre och mer utsvävande sex. Varför ? skulle tro att många "rika" ogärna vill att det sprids rykten om dom eller att det kommer fram att dom har en udda läggning o.s.v. folk som struntar i vad andra tycker och tänker och inte har vikten av att upprätthålla en fasad vågar förmodligen ta ut svängarna mer.

Undrar också vad TS menar med bra sex. För mig är det nog att experimentera med det mesta och frossa i det man gillar. Lära sig nytt och ha en likasinnad partner.
Citera
2017-05-07, 10:48
Medlem
Fattiga så klart! Man knullar så mycket för att man inte vill tänka på verkligheten eller morgondagen.
Rika längtar till morgondagen så dom kan dra in mera pengar.
Citera
2017-05-07, 13:15
Medlem
kikar på 50shades of Grey och Ghetto whores 54, kan fan inte avgöra vilka som har bäst sex.
Citera
2017-05-07, 13:35
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frallans
Kan det vara olika från par till par kanske, oavsett förmögenhet...?

Nja, det låter lite långsökt...
Citera
2017-05-07, 14:34
Avslutad
Sex i min värld baseras på känslor och attraktion, tänder man inte på sin partner eller om känslorna svalnar spelar det ingen större roll hur förmögen/fattig man är.
Citera
2017-05-07, 15:35
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Som ensamstående medelålders man skulle jag bestämt tro att jag hade haft bättre sex om jag vore en rik knös, än som nu en simpel löneslav.
När det gäller kärlekspar är det nog väldigt individuellt och klasslöst hur "bra sex" man har. Att ha sex vid poolen bland palmerna på vintern, är månne bra sex. Men det är ändå en futtig aspekt.
Citera
2017-05-07, 15:44
Medlem
Frawjons avatar
Om man lever under svenskt existensminimum har man troligen sämre sex. För övrigt spelar det nog ingen större roll, bortsett ifrån att rika män lättare får tag på golddiggers.
Citera
2017-05-07, 21:45
Medlem
handtralalas avatar
De som är minst stressade i vardagen är troligen de som har bäst sex. Gissar dock att ev. vardagsstress ser rätt olika ut om man är fattig eller rik.

Annars är min erfarenhet att lågutbildade kvinnor ofta har en mer okomplicerad syn på sex, och inte tenderar att ifrågasätta normer. Det kan vara både bra och dåligt, men någon som inte ständigt utvärderar sig själv kan njuta mer av stunden, är min teori.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in