2017-05-08, 19:53
Bannlyst
Mina tankar går lite med att om man har ekonomiska bekymmer, kan det leda till depression och sex kan bli drabbat. Men jag känner lite som min gamla bekanta sa att fattiga har mer och bättre sex pga av brist på saker att göra.

Sen har jag legat med brudar från fattiga delar av världen, som varit grymma.

Men om man kollar på alla swingers m.m så verkar dom ha det bra, samt ha bra med pengar.

Hittar själv inget bra svar.
Citera
2017-05-08, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
kikar på 50shades of Grey och Ghetto whores 54, kan fan inte avgöra vilka som har bäst sex.
Inne på den också.
Citera
2017-05-10, 21:58
Medlem
Fattiga. De har inget annat att ha roligt med.
Citera
2017-05-11, 14:25
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickoldman
Har själv dålig uppfattning om vilken samhällsklass som har mer eller bättre sex. Har alltid trott att rika har bättre sex, men det är kanske endast en myt. Fattiga människor har inget att göra enligt en bekant förutom att ha sex.

Vad anser ni?

Den där bekanten torde nog åka till närmsta psykakut och få sitt hufvud undersökt..

Jag tror inte att ens finansiella status påverkar ett dugg...

Får man inget hemma kan man ju med fördel köpa horor förvisso...

Jag har alltid bra sex hur rik eller fattig jag än är...
Citera
2017-05-15, 00:41
Medlem
endagsesvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickoldman
Har själv dålig uppfattning om vilken samhällsklass som har mer eller bättre sex. Har alltid trott att rika har bättre sex, men det är kanske endast en myt. Fattiga människor har inget att göra enligt en bekant förutom att ha sex.

Vad anser ni?

Sett till världen över räknas väl antalet barn in som ett slags kvitto på "lyckat samlag" därför tror jag fattiga leder täten. Men om huruvida deras sex är bättre än mitt har jag svårt att se.

Hur bedöma "bra sex"?
Citera
2017-05-21, 20:50
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag tror det är individuellt, själv är jag medelklass å har bra sex å bra onani.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in