2017-05-06, 23:11
Medlem
gundesvansomindians avatar
Ja som rubrik lyder - fungerar dessa blackhead killers?

Hittade denna exempelvis:
https://blackmasknow.com/sv

Har kollat runt en del på Youtube och den verkar ju iaf i filmerna fullkomligt slita ut pormaskar, men också läst många som påstår att det är en bluff?

Någon som testat och kan säga? Är sugen på att klicka hem en
Citera
2017-05-06, 23:18
Medlem
321js avatar
Huden känns ren och torr efter en behandling. Den har en sammandragande effekt med.
Men den har ingen riktig djuprengörande effekt ändå, ungefär samma effekt som med vanlig rengöring med tvål.

https://www.aliexpress.com/w/wholesa...atId=200002604
Senast redigerad av 321j 2017-05-06 kl. 23:25.
Citera
2017-05-06, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Huden känns ren och torr efter en behandling. Den har en sammandragande effekt med.
Men den har ingen riktig djuprengörande effekt ändå.

https://www.aliexpress.com/w/wholesa...atId=200002604

Den känns ren och torr men den drar inte bort ens pormaskar? :/
Citera
2017-05-06, 23:22
Medlem
Memmajemmas avatar
Ingen egen erfarenhet men ser ut att göra ont! 😱

Själv så värmer jag upp en skål vatten i micron. Sen böjer jag mig över skålen och lägger en handduk över och ångar upp porerna. Trycker sedan ut pormaskar med två pads. Iofs så har jag inte så mycket men om man har en hel del så är nog en sån mask smidigare. Men om man vill vara fin får man lida pin!
Citera
2017-05-07, 01:52
Medlem
hihahihas avatar
Av egen erfarenhet så hjälpte den inte mig, det enda som hände var att det gjorde så satans ont att jag knappt fick av den. Dock är jag rätt smärtkänslig. Känner folk som säger att den är jättebra, så gissar att det är olika för olika personer beroende på vilket problem man har med pormaskar och hur snabbt man klarar att dra av masken.
Citera
2017-05-07, 11:52
Medlem
Heauxms avatar
Det finns strips av märket folrmula 10.06 eller vad de heter, även nivea har dessa strips. Man applicerar det på valfritt område och drar ur när tejpen hårdna. Tar med sjukt mycket pormaskar.
Jag har testat masker men jag upplever att stripsen tar bort pormaskar mycket bättre
Citera
2017-05-07, 13:16
Medlem
Jag beställer en nu, känns ändå värt ett försök.

Kan återkomma med liten recension om intresse finns
Citera
2017-05-09, 14:01
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gundesvansomindian
Jag beställer en nu, känns ändå värt ett försök.

Kan återkomma med liten recension om intresse finns

Ja tack
Citera
2017-05-09, 14:25
Medlem
DRD4s avatar
Hehe såg nån djävla reklam där dom vaxar bort håret på en snubbe med blackhead killer, killen är en riktig bergsturk och man vaxar honom inne i näsan och i fejset så han fär sånt George Michael bögskägg, en smått chockerande upplevelse att se detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in