2017-05-06, 00:28
Medlem
Hej.

Idag när min fru och våran 1,5 åriga dotter och min mor var ute vid lekparken, så kom ett grabbgäng på 4-5 st 12 åringar och började trakassera min familj. De häcklade min fru som bryter på svenska genom att själva bryta på svenska och göra narr av henne, de kallade även min mor för finnj*ävel eftersom hon bryter med. De har inga kopplingar till dessa barn, främlingar totalt mer än att vi bor i samma grannskap.

Min fru kom nedstämd hem till mig och hon pekadr ut dem för mig 100 meter bort. Jag var arg och gick bort för att sötta lite respekt i dem. De blev ställda och skyllde ifrånsig, men lovade att inte göra om det igen.

Senare på kvällen hör en av pojkarnas mamma ifrån sig och jag berättar vad som hänt, hon blir förvånad och säger att det inte stämmer överens med vad pojkarna berättat, de har sagt att jag upoträdde hotfullt och hytte med näven, vilket jag inte gjorde, dock var jag arg och kunde mycket väl upplevas hotfull i deras ögon. Och att de inte alls retat min familj...

Mamman bedyrade att hennes barn inte ljuger osv, FOR REAL?

Vad är det med folk idag? Varför skulle vi koka ihop nåt sådant , vad har vi att vinna på det? Pojkarna har ju allt att vinna på att framstå oskyldiga, är vissa föräldrar så förbannat dumma i huvvet idag?

Nästa gång det händer så får banne mig föräldrarna ett rejält kok stryk

Eller vad ska man göra?
Citera
2017-05-06, 00:52
Medlem
PiusXIIIs avatar
Jäpp. Piska upp dom bara.
Citera
2017-05-06, 08:18
Medlem
Som-Gjutens avatar
Skäll ut dem så det bara visslar om det!!
Citera
2017-05-06, 15:06
Medlem
Försök med logik. Fråga idioten om hon isf tror att din fru ljuger och be hon motivera vad din fru isf skulle vinna på det. Var saklig och respektfull och när hon står och funderar själv så kan du ju påminna om att vi också varit barn en gång i tiden och dumheter händer, inte hela världen, men att man bör inte vara blind för sina egna barns handlande. Sen går du därifrån. Så skulle jag ha gjort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in