2006-01-01, 09:36
Medlem
Vilka (svenska) porrtidningar r egentligen grova och rknas som porrtidningar och inte fr herrtidningar?
Jag undrar vad det r fr "grad" p t.ex. Cats, Lektyr, Aktuell Rapport, FIB Aktuellt, Hustler, osv.
r de endast porr eller r det artiklar ocks?
r inte Cats och Aktuell Rapport frn samma frlag tom?

Har trttnat p vanliga "killtidningar" (Slitz, Moore) dr tjejerna inte ens visar sina brst. Vad r nsta steg om man vill ha lite mer n s men inte endast grov porr genom hela tidningen? Om man vill ha artiklar och nakna tjejer och lite action?

r alla ovannmnda likadana eller varierar de?
Vad rekommenderar ni? Frklara grna vad som r vad och vilken som innehller vad
Citera
2006-01-01, 09:52
Medlem
Dennos avatar
Tidningar? Anvnder folk sdana fortfarande?

Playboy r vl lite mellanting? Eller Hustler kanske?
Citera
2006-01-01, 21:45
Medlem
storytellers avatar
Aktuell Rapport r vl ett OK nsta steg, ven om den tidningen egentligen r tv hopp p stegen.
Hr kan du se senaste framsidan p den tidningen:
http://www.aktuellrapport.com/
Lite annat n porr i varje fall...
Sist jag lste den (8-9 r sedan) s var det hrdporr i varje fall. S den r ju ganska mycket vrre n exempelvis Moore...
Eller minns jag fel?
Citera
2006-01-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Aktuell Rapport r vl ett OK nsta steg, ven om den tidningen egentligen r tv hopp p stegen.
Hr kan du se senaste framsidan p den tidningen:
http://www.aktuellrapport.com/
Lite annat n porr i varje fall...
Sist jag lste den (8-9 r sedan) s var det hrdporr i varje fall. S den r ju ganska mycket vrre n exempelvis Moore...
Eller minns jag fel?
Jo du har kanske rtt, har aldrig kollat.
Men Aktuell Rapport och t.ex. Cats verkar ju vara ungefr samma eftersom de r frn samma frlag samtidigt som FIB-Aktuellt och Lektyr r frn samma, fast ngot annat frlag?
r dessa ungefr likadana eller r det BARA porr i de sistnmnda?

Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Det r vl mest lastblischaufrer som kper porrtidningar?
Ja, det r ju det jag r, nstan! :P
Citera
2006-01-03, 05:20
Bannlyst
7 (!) stycken OT inlgg har jag tagit bort av 10 svar.

Fr fan hll er till mnet!
Citera
2006-01-03, 07:24
Medlem
Knner mest till TreMag Swedens tidningar: Aktuell Rapport r en tidning som innehller reportage av allehanda slag, ibland mycket lsvrda. Tidningen har en "bakvagn" fylld med porr, ven ganska hrd sdan. Cats r en mnadstidning med uteslutande porr. DVD Rapport r en liten nischad tidning med tonvikten p porrfilm -- intervjuer och bilder frn olika inspelningar.
Citera
2006-02-15, 22:22
Medlem
Om vi ska tala lite om amerikanska/engelska tidningar.
Vad r det fr "grad" p t.ex. Hustler, Penthouse och Playboy?

Playboy och Penthouse ligger vl p ganska lika niv och r lite mer klassiga... och kan vl kanske jmfras med svenska Slitz, ven om den inte direkt r klassig?

Hustler r vl mer t porrhllet och kan vl jmfras med Aktuell Rapport, eller?

Har aldrig lst en Penthouse eller Hustler, s jag vet inte riktigt...
Citera
2006-02-16, 14:45
Medlem
Big Ms avatar
Nu var det ngra r sedan jag lste ngon tidning men som jag minns det:
Aktuell Rapport - ibland ganska kul reportage som inte alls handlade om porr
Porren var samlad i slutet med sexnoveller, kontaktannonser som faktiskt funkade & hrdporr
Cats - allt handlar om sex men ingen hrdporr. Trkiga reportage, oftast om utlnska bordeller. Bra kontaktsidor om man inte vill ha kontakt utan kpa amatrfilmer.
Dax privat - Nstan bara inskickade bilder och sexnoveller. Ngot enstaka reportage. Allts inga pumpade silikonbrudar. Mycket varierande kvalitet.

Alla amerikanska magizines:trkigare porr och mycket annonser. Ibland som Slitz. Ingen porr utan bara mjuka nakenbilder.
Vill man ha hrdporr ska man satsa p Private(gamla nummer innan Jr tog ver).
Finns fortfande alla specialtidningar frn Rodox? Utvald hrdporr med ngot speciellt tema.
Citera
2006-03-18, 00:18
Medlem
Sjlvklart!

Citat:
Ursprungligen postat av Tomcat_Thai
Knner mest till TreMag Swedens tidningar: Aktuell Rapport r en tidning som innehller reportage av allehanda slag, ibland mycket lsvrda. Tidningen har en "bakvagn" fylld med porr, ven ganska hrd sdan. Cats r en mnadstidning med uteslutande porr. DVD Rapport r en liten nischad tidning med tonvikten p porrfilm -- intervjuer och bilder frn olika inspelningar.

Sjlvklart kan du mest om TreMag - vore intressantare att hra ngot om H:son eftersom du nog kan ett och annat om den kult-mannen ocks...
Citera
2006-03-18, 19:08
Medlem
Trivia om TreMag:

Extremt mnga paranta damer som arbetar dr i ldrar frn 25 upp till mormor. Rtt kul syn att g in p deras redaktion... en ldre man och tio stiliga kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in