• 1
  • 2
2017-05-04, 18:44
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Det finns väldigt många här som tror det. Och tyvärr även IRL, då tjejer bantar ner sig och killar försöker bli biffiga.

Bara se på alla trådar. Varför gillar vita män asiater? Och de där killar gör tvärsäkra påståenden om vad kvinnor tänder på.

Jag attraheras av humor och intellekt, men jag är rent ytligt svag för smala killar med tatueringar. Jag ska inte ligga med deras pengar och hur han använder sin penis är ju viktigare än dess storlek.
Ja. Trådarna börjar ofta med Varför. Man har redan konstaterat att alla tänder på samma. Alla vita män tänder på asiatiska tjejer. Jaja.
Citera
2017-05-04, 20:20
Nej. Alla gillar olika som vi alla vet.

Att det finns flertalet tjejer som gillar dominanta killar, och flera killar som gillar tajta tjejer är inte riktigt samma sak..
Citera
2017-05-04, 20:23
Medlem
Svaret på frågan är ju rätt uppenbart. Men något många (OBS, många, inte alla, kanske inte ens en majoritet) kvinnor verkar titta efter är "tajta rumpor". Jag begriper ingenting. Kvinnliga kompisar älskar att efter några glas vin sitta och betygsätta mäns bakdelar och då känner jag mig faktiskt felkonstruerad som lika gärna skulle glo på en tegelvägg.
Citera
2017-05-04, 21:26
Medlem
prolapse89s avatar
Självklart är det inte så. Jag är dock övertygad om att spridningen är större bland männen, kvinnorna är extremt likriktade och väsensskilda från männen, varför det är så kan man diskutera. Av t ex flashback tycker jag att man får motsatt intryck, finns ingen hejd på sjuka grejer som ett betydande antal män verkar tända på, på forum som domineras av kvinnor finns inte alls sånt i samma utsträckning och irl är det ju ännu "värre".
Citera
2017-05-05, 11:22
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Självklart är det inte så. Jag är dock övertygad om att spridningen är större bland männen, kvinnorna är extremt likriktade och väsensskilda från männen, varför det är så kan man diskutera. Av t ex flashback tycker jag att man får motsatt intryck, finns ingen hejd på sjuka grejer som ett betydande antal män verkar tända på, på forum som domineras av kvinnor finns inte alls sånt i samma utsträckning och irl är det ju ännu "värre".
Kan kanske vara så att män är mer perversa än kvinnor. Jag får det intrycket ganska ofta.
Citera
2017-05-05, 16:56
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Kan kanske vara så att män är mer perversa än kvinnor. Jag får det intrycket ganska ofta.
Det tror jag. Detta med sexrobotar är bara en grej. Flera män verkar tända på sådant som är lite avvikande. Kan det vara så?
Senast redigerad av SvartChili 2017-05-05 kl. 17:05.
Citera
2017-05-05, 17:00
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huopa
Svaret på frågan är ju rätt uppenbart. Men något många (OBS, många, inte alla, kanske inte ens en majoritet) kvinnor verkar titta efter är "tajta rumpor". Jag begriper ingenting. Kvinnliga kompisar älskar att efter några glas vin sitta och betygsätta mäns bakdelar och då känner jag mig faktiskt felkonstruerad som lika gärna skulle glo på en tegelvägg.
Det här med bakdelars utseende ja. Men det verkar intressera båda könen.
Citera
2017-05-05, 17:44
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Det tror jag. Detta med sexrobotar är bara en grej. Flera män verkar tända på sådant som är lite avvikande. Kan det vara så?
Det är alltid illa att generalisera men kan ju liksom undra ibland. Jag vet inte, men vissa verkar ju vara totalstyrda av sin kuk. Och då kanske det kan slå slint eller nåt.
Citera
2017-05-05, 19:08
Medlem
-Emmanuels avatar
Nej. Men många tror att många gör det.
Citera
2017-05-06, 09:08
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Emmanuel
Nej. Men många tror att många gör det.
Det är uppenbart. En myt om vad som är snyggt för resp. kön. Men kanske finns lite sanning i det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in