• 1
  • 2
2017-05-04, 14:12
Medlem
Ziayas avatar
Trådar skapas konstant om att män tänder på detta och kvinnor tänder på detta. Är det så att majoriteten av alla män delar samma sexuella preferenser? Och att maj. av alla kvinnor gör det?
Vilka är i så fall dessa sexuella preferenser? Och vad tycker då alla kvinnor eller män är osexigt?

Förslagsvis:
-Alla män tänder på stora bröst -Alla män tänder på smala kvinnor. -Alla män tänder på asiater. -Alla män tänder på undergivna kvinnor -Alla män tänder på en fitta tajt som ett nålsöga. -Alla män tänder på analsex.

-Alla kvinnor tänder på stora muskler. -Alla kvinnor tänder på pengar. -Alla kvinnor tänder på stora kukar. -Alla kvinnor tänder på att bli dominerade. -Alla kvinnor tänder på badboys.

Är det så?
Citera
2017-05-04, 14:21
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Nej. Jag tänder på lite grabbiga tjejer med muskler och hår under armarna. Dock har jag på senare tid börjat fundera om jag verkligen är man och inte transfemmeflata. Men jag gillar också maskulina män så jag kan fortfarande vara läderbög. Jag har knullat för mycket och funderat för lite på min identitet för att vara hip 2017 helt enkelt. Sånt här lär vara viktigt.
Citera
2017-05-04, 14:26
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
-Alla kvinnor tänder på stora muskler. -Alla kvinnor tänder på pengar. -Alla kvinnor tänder på stora kukar. -Alla kvinnor tänder på att bli dominerade. -Alla kvinnor tänder på badboys.

Är det så?

Nej, jag tänder inte på stora muskler. Tvärtom är det avtändande med en stenhård kropp.
Jag vill ha en alldeles vanlig manskropp. Någon som tagit hand om sig och inte är överviktig.

Pengar är en icke-fråga.

Kuken är del av mannen och om mannen älskar sin kuk är det sexigt för mig. Oavsett storlek. Nästan, för de största och de onormalt pyttesmå går bort.

Jag vill att mannen tar kontrollen, styr och leder men gör det lyhört och mjukt. Sedan kan man växla mellan att ge och ta emot njutning, så klart. Det handlar inte om att jag vill vara passiv.

Badboys? Nej.
Citera
2017-05-04, 14:29
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
En majoritet gör nog det men inte alla.
Citera
2017-05-04, 15:14
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Citat:

Förslagsvis:
-Alla män tänder på stora bröst -Alla män tänder på smala kvinnor. -Alla män tänder på asiater. -Alla män tänder på undergivna kvinnor -Alla män tänder på en fitta tajt som ett nålsöga. -Alla män tänder på analsex.
Tänder inte på analsex, inte smala kvinnor eller asiater för den delen..
En kvinna ska ha lite kurvor, inte pinnsmal eller för stor heller.
Precis som det skrevs längre upp så gillar inte tjejer ( vissa ) att en man har en supertränad kropp, utan en vanlig "manskropp" omhändetägen men inte på ett överdrivet sätt så att säga.. För tajt fitta är bara jobbigt, bara massa oskuldslosers som drömmer om den tajta fittan som de tror är så skön, men det är bara bökigt och gör ont om man ska lirka in den. Försök få in kuken i ett dörrhål istället.
Citera
2017-05-04, 15:29
Medlem
mjukmjukares avatar
Nej. Självklart inte som en enkel sanning.
Män och kvinnor är också båda människor och varje människa är unik.
Risken att gå på en nit är stor om du helt går på stereotypa "sanningar" i livet.

F.ö. tror jag att många människor går omkring och är, även inför sig själva, outforskade.
Har lustar och läggningar som dom inte själva har upptäckt-släppt fram pga fel erfarenheter med tidigare partner, omognad inför att släppa kontroller, att känna vikt att vara PK, m.m.

Citera
2017-05-04, 16:24
Avstängd
Frawjons avatar
Citat:
Trådar skapas konstant om att män tänder på detta och kvinnor tänder på detta. Är det så att majoriteten av alla män delar samma sexuella preferenser? Och att maj. av alla kvinnor gör det?
Vilka är i så fall dessa sexuella preferenser? Och vad tycker då alla kvinnor eller män är osexigt?

Förslagsvis:

Är det så?

Nej, det är alldeles för förenklat. När man känner sig väldigt misogyn och besviken tror man möjligen att alla kvinnor tänder på spännbögar, pengar, jättekukar och dominans, men så är det inte.
Senast redigerad av Frawjon 2017-05-04 kl. 16:26.
Citera
2017-05-04, 16:26
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Ja, alla människor tänder på exakt samma saker. Du har slutligen knäckt koden.
Citera
2017-05-04, 16:32
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Ja, alla människor tänder på exakt samma saker. Du har slutligen knäckt koden.
Det är spännande att de mest korkade svaren alltid avslutas med smileyn som slår sig för pannan. Ni lyckas verkligen ge emfas åt hur sinnesslöa era inlägg är med den.

Jag har inte påstått att jag tror detta. Jag har skrivit att många trådar här gör gällande att så är fallet.
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Nej, det är alldeles för förenklat. När man känner sig väldigt misogyn och besviken tror man möjligen att alla kvinnor tänder på spännbögar, pengar, jättekukar och dominans, men så är det inte.
Ja, man kan lätt tänka att det är väldigt misogyna, sexuellt frustrerade män som startar alla dessa trådar.
Senast redigerad av Ziaya 2017-05-04 kl. 16:34.
Citera
2017-05-04, 16:35
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Det är spännande att de mest korkade svaren alltid avslutas med smileyn som slår sig för pannan. Ni lyckas verkligen ge emfas åt hur sinnesslöa era inlägg är med den.

Jag har inte påstått att jag tror detta. Jag har skrivit att många trådar här gör gällande att så är fallet.
Bara att du på fullt allvar ställer frågan i rubriken gör dig till en idiot.

Så grattis. Här får du en till
Citera
2017-05-04, 16:38
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Bara att du på fullt allvar ställer frågan i rubriken gör dig till en idiot.
Menar du att du inte har den förmågan att förstå att jag ifrågasätter någonting som framhålls som absolut sanning på fb av en maj.? Mycket skarp. Det framstår du som nu.
Senast redigerad av Ziaya 2017-05-04 kl. 16:40.
Citera
2017-05-04, 17:06
Medlem
SvartChilis avatar
Det finns väldigt många här som tror det. Och tyvärr även IRL, då tjejer bantar ner sig och killar försöker bli biffiga.

Bara se på alla trådar. Varför gillar vita män asiater? Och de där killar gör tvärsäkra påståenden om vad kvinnor tänder på.

Jag attraheras av humor och intellekt, men jag är rent ytligt svag för smala killar med tatueringar. Jag ska inte ligga med deras pengar och hur han använder sin penis är ju viktigare än dess storlek.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in