• 1
  • 2
2017-05-04, 13:03
Medlem
Universells avatar
Domen:

https://minfil.org/s7hdD3b0b9/V_rmla...2017-03-30.pdf

Påföljd:
Citat:
Skyddstillsyn
Särskild föreskrift: Shiva Hicintuka ska underkasta sig att delta i de ROS-liknande samtal
som frivården bestämmer.

SHIVA Rex Hicintuka, 19971204-6136

Överklagad 2017-04-20 till HR för Västra Sverige

Citat:
Hon och Shiva är syskon och har växt upp tillsammans
Citat:
Efter slaget tar Chiva
hårdare på hennes bröst med sina båda händer. Sekretess A säger att hon försökte gå
ifrån honom men då försökte Chiva att öppna ett blixtlås på hennes kortbyxor.
Blixtlåset sitter fram på hennes kortbyxor

Citat:
Sekretess A berättar vidare att hon stretade emot med sina händer så han lyckades
inte öppna blixtlåset. Han fortsatte att försöka öppna hennes blixtlås på hennes
kortbyxor men Sekretess A stretade emot hela tiden och skrek åt honom att sluta.
Hon hade sagt "förstår du inte att jag är din syster".

Citat:
Hon säger att hon blev väldigt trött och hade svårt att
till slut streta emot. Han lyckades efter ytterligare en stund att stoppa ner sin ena
hand innanför hennes byxor och handen kom också innanför hennes trosor. Hon
kommer inte ihåg vilken hand han använde. Han höll handen kvar innanför hennes
byxor en kort stund. Hon kämpade emot och han lyckades aldrig att ta av
kortbyxorna. Chiva hade hela tiden på sig sina kläder. Sekretess A skrek hela tiden
att han skulle sluta men han fortsatte trots detta. På fråga säger Sekretess A att hon
inte kände Chivas könsorgan när han låg över henne

Citat:
Den 16 februari kom hon hem strax före 12.00. Hon hörde ett skrik och att någon
ramlade. Hon öppnade dörren till Shivas rum och såg då att Sekretess A stod
bredvid Shivas säng. Shiva stod på knä i sängen. Sekretess A hade byxorna på
låren. Shiva hade sina armar på Sekretess A:s byxor, men han drog undan sina
armar från hennes byxor när hon öppnade dörren. Sekretess A drog upp byxorna.
Hon frågade vad som hände, men ingen svarade. Därför tog hon med Sekretess A
till hennes rum och frågade vad de gjorde. Sekretess A sade att ingenting hade hänt.
Sekretess A sade också att Shiva ville ha sex med henne, men det ville inte hon.
Hon frågade också Sekretess A om Shiva hade försökt våldta henne, men hon fick
inte något svar. Eftersom det är tabu hos dem att prata om sex ville hon inte
fortsätta att prata med Sekretess A utan gick istället in till Shiva och frågade vad
som hade hänt. Shiva svarade att han inte visste

Rätta mig om jag har fel, men killen försökte våldta sin egna syster???!!!

Citat:
Hon tänkte att hon måste skydda alla barnen och att en bra lösning
var att skilja dem åt. De hade aldrig tänkt gå till polisen

= Mamman

Citat:
Shiva Hicintuka bor tillsammans med sin mamma och åtta syskon

Ska han ge sig på resten av syskonen? Eller vad
Citera
2017-05-04, 13:08
Medlem
franges avatar
Vad skall man säga, afrikaner... Samhället måste helt enkelt förstå att det här är primitiva människor som ligger tusentals år efter i utvecklingen och civiliseringen...

Frågan är ju hur många av de övriga åtta syskonen han inte rört hittills - eller rentutav själv är far till?

Edit: Kollade rättegångsprotokollet. GM är Medborgare i Demokratiska Republiken Kongo, och född -97, således myndig så det räcker och blir över.

VARFÖR I HELVETE KASTAR MAN INTE UT DEN DJÄVLA APAN UR LANDET?!?!?
Senast redigerad av frange 2017-05-04 kl. 13:11.
Citera
2017-05-04, 13:26
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Läser man lite på I&I förstår man att sådant måste förekommit länge i Sverige långt innan invandringen.

Det intressanta tycker jag är mammans reaktion. Det är där det blir riktigt sjukt tycker jag.
Citera
2017-05-04, 14:52
Medlem
Charlie-Whites avatar
Det jag undrar är om han heter Chiva eller Shiva? .... oklart
Citera
2017-05-04, 15:33
Medlem
Facebacks avatar
Kosta Gm 800kr för försök till våldtäkt och svenska skattebetalarna 100,000 plus.
Citera
2017-05-04, 18:29
Medlem
sfrges avatar
OK. Jag har ingen syster själv.
Men även om jag hade en syster som var modellsnygg så borde man väl ändå inte tända på henne. Någon som har syster som vet hur det är. Kan man bli kåt på sin egen syster eller är denna person riktigt rubbad?
Citera
2017-05-04, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vad skall man säga, afrikaner... Samhället måste helt enkelt förstå att det här är primitiva människor som ligger tusentals år efter i utvecklingen och civiliseringen...

Frågan är ju hur många av de övriga åtta syskonen han inte rört hittills - eller rentutav själv är far till?

Edit: Kollade rättegångsprotokollet. GM är Medborgare i Demokratiska Republiken Kongo, och född -97, således myndig så det räcker och blir över.

Därför att FI:s ena partiledare är från Kongo och i hennes värld är alla vita män skyldiga till allt som händer, inklusive afrikanska män som våldtar sina systrar. I hennes värld är det domaren, polisen och åklagaren som ska utvisas för att man ens begär en utvisning av en icke-europeisk våldtäktsman.
Citera
2017-05-04, 19:12
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Sjukt sjukt sjukt.

Sådana här individer har vi släppt in i tiotusental bara de senaste åren. Journalister och politiker har applåderat och hejat på.

Vi har bara sett början. Sådana här händelser kommer att eskalera lavinartat de närmaste åren. Nästa gång är det kanske inte gärningsmannens egen syster (sjukt!!!) utan din lillasyster, eller din flickvän, eller din fru. Det här är bara ett ynka litet smakprov på vad som kommer att bli vardagsmat i Sverige i framtiden med tanke på de horder av primitiva vildar vi släppt in i landet de senaste åren.

Och fler är på väg!

Grattis Sverige. Det går bra nu.
Citera
2017-05-04, 19:22
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Kosta Gm 800kr för försök till våldtäkt och svenska skattebetalarna 100,000 plus.

Exakt!Och FY FAN! Räkningen borde skickas till Reinfeldt
Citera
2017-05-04, 19:37
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Incest finns i alla länder och kulturer. Inget nytt under solen. Dock ovanligt grymt att försöka våldta systern. Hur tror han att familjen kommer att fungera efter det?
Citera
2017-05-04, 20:12
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
OK. Jag har ingen syster själv.
Men även om jag hade en syster som var modellsnygg så borde man väl ändå inte tända på henne. Någon som har syster som vet hur det är. Kan man bli kåt på sin egen syster eller är denna person riktigt rubbad?

Om jag har förstått det rätt så är det så att det ska finnas någon form av mekanism som gör det svårt att bli attraherad av personer som du har "lärt känna" innan en viss ålder.
Citera
2017-05-04, 20:16
Medlem
Tr4mss avatar
Frågan är ju dock hur snygg hon är, ingen som har bilder på henne så vi kan bedöma om det var värt det?

Skämt å sido, jag tror denna typ av övergrepp är vanlig. Mörkertalen lär vara höga, det är ofta pga sådana här saker de flydde från skogarna i afrika. Men ränderna går ju som alla vet inte ur en tiger..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in