• 4
  • 5
2007-05-24, 14:26
Medlem
Grejen är att Cafe riktar sig inte till fjortisgrabbarna som Slitz och FHM och vice versa. Dom är en seriös tidning med riktiga och bra intervjuer. Den dagen som börja hålla på som moore osv den dagen har dom sålt sin själ.

Prenumerade på alla dom där tidningarna en gång i tiden men när man började komma upp i mer "vuxen" ålder kring 18 så insåg man att man ville ha kvalitet före kvantitet. Ska väl tilläggas att innan jag var 18 så tyckte jag att Cafe var sämst av alla "herrtidningarna" för dom var för seriösa.
Citera
2007-05-24, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Slitz, Café, FHM, Ivan, Moore mfl...

Vilken är igentligen bäst enligt dig?

Alla dessa är skräp. Jag skulle säga att Economist är bäst, den läser riktiga män och fina kvinnor.
Citera
2007-05-24, 15:29
Medlem
Finns det män som läser ELLE, Cosmopolitan, Plaza, Frida, Julia, Glitter, Starlet och andra sådana tidningar här på FB?
Citera
2007-05-24, 16:01
Medlem
Bonzo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjj
Alla dessa är skräp. Jag skulle säga att Economist är bäst, den läser riktiga män och fina kvinnor.
Japp.

Tycker inte att de nämnda tidningarna riktar sig till "män" så mycket som fjortisar, grabbiga killar och sedan grabbiga män. Inte min stil bara.
Citera
2007-05-24, 17:22
Medlem
K-bobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptilia
Finns det män som läser ELLE, Cosmopolitan, Plaza, Frida, Julia, Glitter, Starlet och andra sådana tidningar här på FB?

Innehar en prenumeration på SOLO.
Den är rätt hyfsad tycker jag och vänder sig delvis till killar (pojkvänner som tjuvläser förvisso). Och även fast den är lite tramsig så slår den alla pojktidningar (kanske inte KING, den har jag inte läst).

Däremot så får jag varje månad någon kajalpenna eller sminkdosa som jag inte riktigt har användning för. Vill någon ha?
Citera
2007-05-25, 22:45
Medlem
Tidning för karlakarlar

Tidningen för verkliga karlakarlar heter Grönköpings Veckoblad. Den har allt övriga inte har. Svenskare än Sverige!
Tidningen är Sveriges i särklass största månatliga veckotidning! Alla verkliga svenskar av varierande härkomst läser bladet.
Citera
2007-05-26, 10:42
Medlem
straycats avatar
Gasolin dimper ner i straycats brevlåda.
Citera
2007-05-26, 11:54
Medlem
Undrar hur många av de som deltar i denna tråd är 18 år fyllda? För det finns väl inga vuxna män som läser skräp som Moore etc?
Citera
2010-08-19, 03:26
Bannlyst
Datormagazin och Pennan & Svärdet.
Citera
2010-08-22, 14:06
Medlem
SupaStrats avatar
Bläddrade i senaste numret av Moore häromdagen och blev smått chockad över hur usel den var. Om brudarna hade varit snygga och/eller visat lite hud hade det åtminstone funnits en liten motivering till att slösa bort sitt liv på skräpet.
Citera
2010-08-22, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SupaStrat
Bläddrade i senaste numret av Moore häromdagen och blev smått chockad över hur usel den var. Om brudarna hade varit snygga och/eller visat lite hud hade det åtminstone funnits en liten motivering till att slösa bort sitt liv på skräpet.
Män läser DI, Veckans Affärer
Citera
2010-08-22, 21:23
Medlem
Lommis avatar
Fantomen.

Motivering ej nödvändig.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera