Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-04, 09:00
  #1
Medlem
longwindeds avatar
Från SVT:
Åsa träffar tjejerna och deras bebisar i en mammagrupp för fd missbrukare via KRIS (Kriminellas revansch i samhället). Kofötter och knark i handväskan har bytts ut mot nappflaskor och blöjor. Men beroendet finns alltid där och riskerar att ta ifrån dem allt.

Vad tycker ni andra som sett denna serie och sitter någon inne på något skvaller om deltagarna?

Jag tycker Bella är fett skön, fin också!

Men... det är ju tv-produktion, så vad vet jag Hoppas det går bra för damerna iaf.
__________________
Senast redigerad av longwinded 2017-05-04 kl. 09:24.
Citera
2017-05-04, 09:52
  #2
Medlem
Intressant serie.
Citera
2017-05-04, 11:27
  #3
Medlem
Arzs avatar
Igår sökte jag här på Flashback efter en tråd om programmet, men fanns ingen. Tack för trådstart!

Någon som sitter på info om tjejerna? Är främst intresserad av Latinatjejen och Bella. Hur har det gått för dem efter programmet? Sålde de sig för att kunna finansiera sina bruk? Vem är Bellas pojkvän? Är Bellas boobs äkta?

Riktigt heta tjejer, inte de man vanligtvis tänker sig och ser punda så pass hårt som de verkar ha gjort.
Citera
2017-05-04, 13:50
  #4
Medlem
longwindeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arz
Igår sökte jag här på Flashback efter en tråd om programmet, men fanns ingen. Tack för trådstart!

Någon som sitter på info om tjejerna? Är främst intresserad av Latinatjejen och Bella. Hur har det gått för dem efter programmet? Sålde de sig för att kunna finansiera sina bruk? Vem är Bellas pojkvän? Är Bellas boobs äkta?

Riktigt heta tjejer, inte de man vanligtvis tänker sig och ser punda så pass hårt som de verkar ha gjort.

Ja det är lite svårt att föreställa sig dom råna folk, göra bryt osv =)

Eftersom att Bella började punda redan i 13-års ålder tror jag inte att hon har lagt pengar på att skaffa sillisar, men konstigare saker har väl hänt antar jag.

Citera
2017-05-07, 13:44
  #5
Medlem
OneFatFucks avatar
Bellas pojkvän Hampus går ju runt med en support your local 81 t-shirt i det sista avsnittet och på hennes kalas när hon drack Moet så såg man flera personer med typisk kriminellt utseende. Så Bella var iallafall med största sannolikhet när avsnitten filmades på något sätt fortfarande inblandad med kriminella element på ett eller annat sätt.

Märkligt att SVT tillåter att personer som stödjer kriminell verksamhet vara med. Undra om de hade tillåtits om killen hade högerextrema symboler eller ISIS symboler med.

Inget skvaller tyvärr :-(
Citera
2017-05-07, 13:58
  #6
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneFatFuck
Bellas pojkvän Hampus går ju runt med en support your local 81 t-shirt i det sista avsnittet och på hennes kalas när hon drack Moet så såg man flera personer med typisk kriminellt utseende. Så Bella var iallafall med största sannolikhet när avsnitten filmades på något sätt fortfarande inblandad med kriminella element på ett eller annat sätt.

Märkligt att SVT tillåter att personer som stödjer kriminell verksamhet vara med. Undra om de hade tillåtits om killen hade högerextrema symboler eller ISIS symboler med.

Inget skvaller tyvärr :-(

IS och högerextrema är ju dock just extremister, inte enbart kriminella. Eftersom att Bella anses vara kriminellt avskum i Sverige så är det nog inte så konstigt att det förekommer fler kriminella i en dokumentär om dessa människor.
Citera
2017-05-07, 16:21
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Arz
Igår sökte jag här på Flashback efter en tråd om programmet, men fanns ingen. Tack för trådstart!

Någon som sitter på info om tjejerna? Är främst intresserad av Latinatjejen och Bella. Hur har det gått för dem efter programmet? Sålde de sig för att kunna finansiera sina bruk? Vem är Bellas pojkvän? Är Bellas boobs äkta?

Riktigt heta tjejer, inte de man vanligtvis tänker sig och ser punda så pass hårt som de verkar ha gjort.
klart dom inte tar med folk som ser för jävla ut, dom vill ju ha bra tv och mycket tittar, o flashbackare som drar i snorren.
Citera
2017-05-07, 22:27
  #8
Medlem
lugna ner digs avatar
Lustigt att de verkar gå förbi turbingatan 6 i introt med Bella. Där har man ju dragit bra mycket tjack innan connected bytte lokal.
Citera
2017-05-08, 09:10
  #9
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alius
Intressant serie.
Jag tror ändå att det var något allvarligt fel även i deras uppväxt, att berätta sanningen är väl inte riktigt de här flickornas grej Även för dem kan det väl vara svårt att anklaga föräldrarna.
Lationoflickans uppväxt var ju i alla fall katastrof, och nu har hon blivit fråntagen sitt barn. Oerhört tragiskt liv.
Strong tjej, hon som leder det hela.
Citera
2017-05-08, 19:32
  #10
Medlem
RadikalFails avatar
Jag är mest imponerad av hon som leder gruppen och hennes man. Dom har gjort det bra. (Har själv varit och hälsat på på kris en gång och jag märkte hur fördomsfull jag faktiskt är och tänkte att jag skulle bli rånad och mördad typ.
Men sen ville jag bara ge alla en stor krama dom)

Ja latinobruden verkar det ju inte gått bra för i det man såg. Jag hoppas att det löser sig.
Bella, ja vi får se.

Men hoppas ju såklart att det går bra för alla. Och att det löser sig.
Citera
2017-05-09, 17:08
  #11
Medlem
motyls avatar
Javi är gravid med sitt andra barn, en liten flicka verkar det bli den här gången.
Citera
2017-05-09, 21:26
  #12
Medlem
TheHmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Javi är gravid med sitt andra barn, en liten flicka verkar det bli den här gången.

Vet hon inte vad p-piller är?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback