Frn SVT: sa trffar tjejerna och deras bebisar i en mammagrupp fr fd missbrukare via KRIS (Kriminellas revansch i samhllet). Koftter och knark i handvskan har bytts ut mot nappflaskor och bljor. Men beroendet finns alltid dr och riskerar att ta ifrn dem allt.
Vad tycker ni andra som sett denna serie och sitter ngon inne p ngot skvaller om deltagarna?
Jag tycker Bella r fett skn, fin ocks!
Men... det r ju tv-produktion, s vad vet jag Hoppas det gr bra fr damerna iaf.
Senast redigerad av longwinded 2017-05-04 kl. 09:24.
Precis som en av dem sa; att 1 av 10 kommer ha normalt liv, 1 av 10 kommer att falla tillbaka d och d och resten kommer inte kunna sluta, s hnder detta tjejerna...
Det jag tycker r mest intressant att tv av dem hade vldigt bra uppvxt men nd hamnade dr de hamnade..
Igr skte jag hr p Flashback efter en trd om programmet, men fanns ingen. Tack fr trdstart!
Ngon som sitter p info om tjejerna? r frmst intresserad av Latinatjejen och Bella. Hur har det gtt fr dem efter programmet? Slde de sig fr att kunna finansiera sina bruk? Vem r Bellas pojkvn? r Bellas boobs kta?
Riktigt heta tjejer, inte de man vanligtvis tnker sig och ser punda s pass hrt som de verkar ha gjort.
Igr skte jag hr p Flashback efter en trd om programmet, men fanns ingen. Tack fr trdstart!
Ngon som sitter p info om tjejerna? r frmst intresserad av Latinatjejen och Bella. Hur har det gtt fr dem efter programmet? Slde de sig fr att kunna finansiera sina bruk? Vem r Bellas pojkvn? r Bellas boobs kta?
Riktigt heta tjejer, inte de man vanligtvis tnker sig och ser punda s pass hrt som de verkar ha gjort.
Ja det r lite svrt att frestlla sig dom rna folk, gra bryt osv =)
Eftersom att Bella brjade punda redan i 13-rs lder tror jag inte att hon har lagt pengar p att skaffa sillisar, men konstigare saker har vl hnt antar jag.
Googlade ngon artikel som sa att det verkar g bra fr samtliga nu fr tiden, vet inte hur aktuell den infon r dock.
Bellas pojkvn Hampus gr ju runt med en support your local 81 t-shirt i det sista avsnittet och p hennes kalas nr hon drack Moet s sg man flera personer med typisk kriminellt utseende. S Bella var iallafall med strsta sannolikhet nr avsnitten filmades p ngot stt fortfarande inblandad med kriminella element p ett eller annat stt.
Mrkligt att SVT tillter att personer som stdjer kriminell verksamhet vara med. Undra om de hade tilltits om killen hade hgerextrema symboler eller ISIS symboler med.
Bellas pojkvn Hampus gr ju runt med en support your local 81 t-shirt i det sista avsnittet och p hennes kalas nr hon drack Moet s sg man flera personer med typisk kriminellt utseende. S Bella var iallafall med strsta sannolikhet nr avsnitten filmades p ngot stt fortfarande inblandad med kriminella element p ett eller annat stt.
Mrkligt att SVT tillter att personer som stdjer kriminell verksamhet vara med. Undra om de hade tilltits om killen hade hgerextrema symboler eller ISIS symboler med.
Inget skvaller tyvrr :-(
IS och hgerextrema r ju dock just extremister, inte enbart kriminella. Eftersom att Bella anses vara kriminellt avskum i Sverige s r det nog inte s konstigt att det frekommer fler kriminella i en dokumentr om dessa mnniskor.
klart dom inte tar med folk som ser fr jvla ut, dom vill ju ha bra tv och mycket tittar, o flashbackare som drar i snorren.
Precis som en av dem sa; att 1 av 10 kommer ha normalt liv, 1 av 10 kommer att falla tillbaka d och d och resten kommer inte kunna sluta, s hnder detta tjejerna...
Det jag tycker r mest intressant att tv av dem hade vldigt bra uppvxt men nd hamnade dr de hamnade..
Jag tror nd att det var ngot allvarligt fel ven i deras uppvxt, att bertta sanningen r vl inte riktigt de hr flickornas grej ven fr dem kan det vl vara svrt att anklaga frldrarna.
Lationoflickans uppvxt var ju i alla fall katastrof, och nu har hon blivit frntagen sitt barn. Oerhrt tragiskt liv.
Strong tjej, hon som leder det hela.
Jag r mest imponerad av hon som leder gruppen och hennes man. Dom har gjort det bra. (Har sjlv varit och hlsat p p kris en gng och jag mrkte hur frdomsfull jag faktiskt r och tnkte att jag skulle bli rnad och mrdad typ.
Men sen ville jag bara ge alla en stor krama dom)
Ja latinobruden verkar det ju inte gtt bra fr i det man sg. Jag hoppas att det lser sig.
Bella, ja vi fr se.
Men hoppas ju sklart att det gr bra fr alla. Och att det lser sig.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!