• 1
  • 2
2017-05-04, 03:00
Medlem
Dashades avatar
Goderafton ädla fb,

Behöver uppfriska min repertoar nu till stundande ligg. Så vad vore bättre då att göra?? Som en överraskning är det tänkt.

Har gett upp porr helt - why? Otroligt avtändande.
Men för alldel finns det kunskap där att hämta för de som gillar det. Men är det anuspussar som gäller 2017 är jag alldeles för obekväm inför den arean :/

Tjejer brukar ju föredra lite romantik klappar, smek och massa mysigt förspel, som omväxling till det smutsiga och förnedrande sexet där hon får vad hon förtjänt fast hårdare.

Är killars njutning någonsin någonting annat "än tillfredställa henne", mer exeptionell än en mun fylld av orgasm, knull o så?
HBTQ peepz får gärna flika in, kanske kan ge mig en twist som inte är det
Citera
2017-05-04, 06:12
Moderator
evilhoneys avatar
Du verkar inte söka efter BDSM[...]-tips så jag skickar tråden till vaniljträsket.

BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2017-05-04, 07:10
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Vafan. Skippa analpussar? Du får väl vara Wild and crazy och köra doggy isf.
Citera
2017-05-04, 07:12
Bannlyst
Ögonbindel, handklovar.

Smek hennes bröst och kolla hur hennes kropp reagerar. Hennes kropp berättar för dig vad som känns bra eller inte. Gäller att vara väldigt uppmärksam bara.

Långt förspel. Låt henne aldrig få bestämma. Säger hon "kom med mig" så fortsätt knulla henne och kom när du själv bestämmer dig för det.

Slicka henne och be att få veta vad som känns bra. Lyhördhet, då varje vagina fungerar olika.
Säger hon att hon vill ha din kuk istället så gör du antingen något fel och hon vill få det överstökat, eller så vill hon ha din kuk. Korrigera vad du än gjorde för fel.

Blanda in isbitar och hett vax i leken och låt det rinna ner för hennes bröst.

G-punkt är ungefär två cm in i slidan. Leta efter den och smek lätt med två fingrar. Känner hon som att hon ska kissa på sig är det rätt. Få henne lugn och trygg med att göra vad som faller henne in. Vill hon kissa så låt henne göra det. (Kan bli heta lekar det också).

Pröva olika ställningar där du kan smeka hennes g-punkt med ditt ollon.
Försats smetas ut på hennes tunga.

Ge henne endast ollonet och lite till i typ 8 långsamma och plågsamma juck. Ge henne sedan hela din längd den 9onde gången. Återupprepa proceduren och skifta antal djupa och ytliga medans hon blir allt våtare. Låt det ta tid. Låt henne smörjas upp rejält. Sen ge henne hela din längd medans hon kommer gång på gång.
Citera
2017-05-04, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Ögonbindel, handklovar.

Smek hennes bröst och kolla hur hennes kropp reagerar. Hennes kropp berättar för dig vad som känns bra eller inte. Gäller att vara väldigt uppmärksam bara.

Långt förspel. Låt henne aldrig få bestämma. Säger hon "kom med mig" så fortsätt knulla henne och kom när du själv bestämmer dig för det.

Slicka henne och be att få veta vad som känns bra. Lyhördhet, då varje vagina fungerar olika.
Säger hon att hon vill ha din kuk istället så gör du antingen något fel och hon vill få det överstökat, eller så vill hon ha din kuk. Korrigera vad du än gjorde för fel.

G-punkt är ungefär två cm in i slidan. Leta efter den och smek lätt med två fingrar. Känner hon som att hon ska kissa på sig är det rätt. Få henne lugn och trygg med att göra vad som faller henne in. Vill hon kissa så låt henne göra det. (Kan bli heta lekar det också).

Ge henne endast ollonet och lite till i typ 8 långsamma och plågsamma juck. Ge henne sedan hela din längd den 9onde gången. Återupprepa proceduren och skifta antal djupa och ytliga medans hon blir allt våtare. Låt det ta tid. Låt henne smörjas upp rejält. Sen ge henne hela din längd medans hon kommer gång på gång.

Rep, isbitar och hett vax är nog lite överkurs på ett ONS. Men för all del.
Citera
2017-05-04, 08:28
Medlem
Omvänd rollerna - det är feministiska tider. Hon tar dig med strap on.
Citera
2017-05-04, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuschpennarosa
Omvänd rollerna - det är feministiska tider. Hon tar dig med strap on.

Dashade (TS) är kvinna, men inget är ju oomöjligt...
Citera
2017-05-04, 13:07
Medlem
Dashades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Dashade (TS) är kvinna, men inget är ju oomöjligt...
Tack EU-migranten för att du rättar de övrig.

Så tipsen ni gav, torde gå att utöva på er män. Inte låta er bestämma, låter "som vanlig" och krävs en del rekvisita - låter mycket att ha i kuvertväskan.. Men kan ju tänka mig att gå ut och festa med en träningsbag och låta det verka naturligt när killen ifråga och jag beslutar oss för att gå hem till honom..

Ni skulle inte ha nåt emot det va?
Citera
2017-05-04, 13:11
Medlem
Dashades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Ögonbindel, handklovar.

Tack för ett väldigt tekniskt väl formulerat utförande, men nu är jag kvinna Vad önskar du att bli överrumplad med när du drar hem ons? Några speciella tekniker hon ska besitta, tänker att alla killar svarar ta kuken långt ner i halsen "det räcker så". Låter så banalt och torftigt att det bara skulle vara det. Eller är det könen där som skiljer vår njutning åt?
Citera
2017-05-04, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dashade
Tack för ett väldigt tekniskt väl formulerat utförande, men nu är jag kvinna Vad önskar du att bli överrumplad med när du drar hem ons? Några speciella tekniker hon ska besitta, tänker att alla killar svarar ta kuken långt ner i halsen "det räcker så". Låter så banalt och torftigt att det bara skulle vara det. Eller är det könen där som skiljer vår njutning åt?

Skippa det där jävla tramset med att plocka fram sin lilla trollerilåda med rep, handfängsel och dildosar i Alcro-Beckers hela färgskala.
Det enda jag önskar av de kvinnor jag ligger med, är att de är öppna och ärliga (säger vad de vill ha, och vad de inte gillar), är mentalt närvarande samt att de VILL ligga (dvs inte att de "ska" ligga, eller "borde" ligga). Är bara det på plats så blir det nog tillräckligt bra. En skvätt humor har aldrig skadat heller...

Naturligtvis vill jag att JAG finner dem attraktiva och att de upprätthåller någon form av grundläggande hygien. Det betyder inte att de måste duscha i 45 minuter innan det går att knulla.

Allt som påminner om, eller försöker efterlikna, porr är så sjukt avtändande.
Citera
2017-05-04, 14:34
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashade

Beror en del på hur gammal han är och vad du själv njuter av att göra. Eller hur?
Citera
2017-05-04, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juneaux
Dead Fish.

Dead Fish kan man alltid jobba med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera