Har funderat om anabola i ett tag nu, börjar med lite "stats":
Ålder: Över 25 men under 30, närmare 30 dock
Vikt: 70-72 kg
Längd: 178 cm
Uppskattad BF: 15 - 20%
Medicinska problem: Skadefri samt frisk
Har tränat sedan 1.5 år tillbaks nu på gym och senaste halvåret har jag tränat mer seriöst där jag kör 3-5 pass i veckan minst. Trycker i mig allt mellan 2500-3000 kalorier i dagsläget där kalorierna består utav 20% protein, 50% kolhydrater samt 30% fett. Försöker alla dagar ligga över 2g protein per kg. Jag avstår också alkohol helt och hållet.
Jag anser att jag försöker klämma ut så mycket jag kan på varje pass innan jag åker hem, cardio kör jag minst 1 pass i veckan också och jag har ett fysiskt krävande arbete med. Nu känns det dock som att jag stått stilla och har besvär med att bli av med det sista fettet jag har som är på magen så att mina rutor ska synas.
Har aldrig i hela mitt liv innan heller sysslat med dopning eller något liknande alls men jag har på senare veckor övervägt starkt att pröva att kura i 12 veckor, skulle det hjälpa mig att komma i form? Har alltid drömt om att få se ut som en "superhjälte". Är det värt att kura i 12 veckor eller ska jag avstå? Är heller inte världens mest socialaste människa men gissar att en eventuell kur kanske råder lite bot på det?
EDIT: Verkade posta i fel underforum :/ MOD får gärna flytta.
Jag har försökt att bli av med kroppsfett men det allra sista jag har på magen vilket inte är mycket alls, är säkerligen närmare 15% för jag har synliga magrutor men inte så tydligt synliga som jag vill att dem ska vara. Jag har också försökt att äta lite mer och träna så hårt jag kan men jag känner mig bara tjockare när jag äter mer vilket gör att jag knappt vågar stoppa i mig för mycket mat. Jag tänkte därför om någon form av anabola kunde hjälpa mig med att bli av med det sista fett jag har. Jag har också i en tid stått och stampar på samma vikter känns det som. Jag tänkte att kanske anabola därför skulle göra det roligare att både äta och träna när man ser resultaten bättre. Vad jag förstått också så verkar man få behålla en del av gainsen man gjort också efter att man kurat?
Nej AAS kommer inte hjälpa dig. Du kommer istället bli rund i ansiktet av vätska. Man blir även hungrigare. Om du ska använda något så kör clen. Men var försiktig
Du kan ju alltid börja med testo, kör 1-1,5 ml var 4e - 5e dag till att börja med. Kolla hur din kropp reagerar på det under 2-3 mån. Du borde göra stora framsteg på bara det. Vill du lägga på dig mer så kör deca ihop med teston. När deca kuren är slut så ligg kvar på teston några v till. Skulle inte rekommendera dig att prova några andra prepp första gångerna iaf. Lycka till
Du kan ju alltid börja med testo, kör 1-1,5 ml var 4e - 5e dag till att börja med. Kolla hur din kropp reagerar på det under 2-3 mån. Du borde göra stora framsteg på bara det. Vill du lägga på dig mer så kör deca ihop med teston. När deca kuren är slut så ligg kvar på teston några v till. Skulle inte rekommendera dig att prova några andra prepp första gångerna iaf. Lycka till
Men du rekommenderar deca i en första kur. 19 nor stänger ner dig hårt och är inte att reka som nybörjarprepp.
Tycker inte du behöver prova aas över huvud taget än. Magrutor skaffar du dig lätt med rätt kost.
Har du ett bra styrketräningsupplägg, d.v.s. har du blivit stark under din träningstid? Fett förlorar du av kaloriunderskott, ingen magi här bara ät mindre men se till att hålla ett högt proteinintag.
Det är bara du själv som kan göra beslutet, läs, läs och läs på om AAS innan. Min första kur var när jag var 16år, körde Testo E 250mg i 10veckor, utan PCT. Drog på mig väldigt mycket vatten, 10kg gick jag upp, tappade ALLT.
Min andra kur var när jag var 20år, blev 40mg Dianabol i 50dagar. Denna gången tog jag Arimidex under kuren så jag inte drog på mig vätska. Gick upp 11kg, fick "lean gains", var fortfarande rippad. Ingen PCT o tappade allt fort.
Tänker kliva på igen nu, testo E 500mg, minst 1år har jag tänkt o ligga på, eventuellt for life med blast perioder med Dbol, Winstrol, Tren osv, är 23 nu. Jag använder enbart AAS pga mitt tålamod är alldeles för lågt, och jag tycker det är jävligt nice o jag mår väldigt bra på det. Du får jämföra fördelarna och nackdelarna med att kura. Det är väldigt lätt o hamna i en svacka efter kurens avslut, vissa hamnar djupt ner, vissa mindre djupt.. Om du frågar här så kommer i princip 98% att avråda dig, har varit så så länge jag kan minnas det. Men kör på om du vill.
Förstår att det lockar.. Allting händer så jäävla mycket snabbare på AAS..