Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-14, 08:31
  #13
Medlem
Vad roligt att min tråd fortfarande lever. Jag har sedan mitt initiella inlägg ändrat om tränings och kostupplägg och tränar nu 6 dagar i veckan, äter också strax över 3000 kalorier om dagen fördelat på ca 250G protein, 250G kolhydrater och runt 80-90G fett, går varken upp eller ner i vikt på vågen nu men lägger på mig mer muskler och kroppsfettet har åkt ner så att rutorna syns nästintill. Mår väldigt bra av att äta och träna så här så kommer fortsätta med det, gör personbästa varje vecka nästintill med fortfarande. Har blivit ett av mina större intressen detta nu.

Sedan funderar jag fortfarande på AAS, lockar väldigt mycket med att se gains snabbare men också med välmåendet som en del tagit upp. Hade tänkt testo e och eventuellt tren isåfall.
Citera
2017-06-14, 09:05
  #14
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanthor
1+ på denna, vafan ska du kura för? du har inte ens byggt upp en livsstil.
du e korkad om du slänger dig in i det så tidigt (Trots din ålder)

köp thyrodex och adrinex på key nutrition ist som e olagliga igentligen å TRÄNA HÅRT FÖR HELVETE MINST 5 ÅR


Har du länk till dessa?

hitta bara http://key-nutrition.com/ men känns fel?
Citera
2017-06-14, 10:57
  #15
Medlem
flashbackuserzyzzs avatar
Gör de inte på dessa stats.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback