• 1
  • 2
2017-05-02, 17:23
Medlem
Maydies avatar
Hade jag nyligen blivit tillsammans med en UG tjej, så hade jag tryckt båda 2....och vem fan åker på kryssning? stanna hemma och sup skallen i bitar. Låt båtarna vara ifred.
Citera
2017-05-02, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maydie
Hade jag nyligen blivit tillsammans med en UG tjej, så hade jag tryckt båda 2....och vem fan åker på kryssning? stanna hemma och sup skallen i bitar. Låt båtarna vara ifred.

Jag ska göra mitt bästa. Vill bara inte skrämma bort donnan, gå för fort fram...
Kryssning åker vi för dålig ekonomi, lite minisemester och bulka upp lite nikotin och alkohol.
Citera
2017-05-02, 17:31
Medlem
Maydies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyclad
Jag ska göra mitt bästa. Vill bara inte skrämma bort donnan, gå för fort fram...
Kryssning åker vi för dålig ekonomi, lite minisemester och bulka upp lite nikotin och alkohol.

Skit i om du går för fort fram, att du ens tänker tanken gör dig till ett arsle, men skitsamma! Kör på bara.

Så du menar att sitta hemma o kröka en platta kung är för rika? Jävlar, då är jag rik som ett troll!
Citera
2017-05-02, 17:53
Medlem
Citat:
Min tjej har tidigare hintat att hon inte skulle vara helt emot att jag låg med andra.
Det din flickvän menade var att hon ligger med andra. Med den vetskapen kan ju även du göra vad du vill. Inget liv för de flesta men är ni alla överens så är det väl okej för er.
Citera
2017-05-02, 20:17
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Hej!

Har nyss blivit ihop med en underbar undergiven dam.
Har också stiftat bekantskap med hennes blåsta, bimboaktiga, slampiga polare.
Vi tre ska tillsammans åka på kryssning nästa vecka. Den slampiga polaren har kille men har tydligt och klart signalerat att hon kommer vara otrogen på sagda kryssning. Hon har även flörtat lite med mig tidigare.
Min tjej har tidigare hintat att hon inte skulle vara helt emot att jag låg med andra.
Hur ska jag lägga upp detta, om jag får fråga om råd?
Hur menar du med "lägga upp detta"?
Jag ser inte problemet.
Hur som helst, hoppas du får upp den när du väl kommer till
Citera
2017-05-02, 21:22
Bannlyst
Det finns väl inte en man på denna planet som tackar nej till att knulla en blåst bimbo (förutsatt att hon verkligen är snygg då). Och att dessutom ha en flickvän som signalerar grönt ljus. Jag avundas TS. Tippar dock på trolltråd.
Citera
2017-05-08, 20:38
Medlem
Maydies avatar
Hur gick det här då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto