• 1
  • 2
2017-05-02, 13:34
Medlem
Hej!

Har nyss blivit ihop med en underbar undergiven dam.
Har också stiftat bekantskap med hennes blåsta, bimboaktiga, slampiga polare.
Vi tre ska tillsammans åka på kryssning nästa vecka. Den slampiga polaren har kille men har tydligt och klart signalerat att hon kommer vara otrogen på sagda kryssning. Hon har även flörtat lite med mig tidigare.
Min tjej har tidigare hintat att hon inte skulle vara helt emot att jag låg med andra.
Hur ska jag lägga upp detta, om jag får fråga om råd?
Citera
2017-05-02, 13:44
Medlem
jeppedeppes avatar
vadå vill du att ni ska trea?
Citera
2017-05-02, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppedeppe
vadå vill du att ni ska trea?

Tyvärr har det framkommit att den slampiga polaren ej kan tänka sig trekant med en annan tjej, endast med två killar på henne.
Citera
2017-05-02, 13:48
Medlem
Ravenboxs avatar
Haha låter EXAKT som mitt ex, ska ni på rock-kryssning och någon av tjejerna är rödhårig och nyligen varit otrogen (mot mig) så är det samma det rör sig om.

Hon hade en bimbo-vän även.

Grattis till bottennappet säger jag bara.

Förstår mig inte på otrohet och trekanter, men enligt min erfarenhet så gäller det att visa att man är obrydd och nonchalant för att få det att funka, och skit i att den där bimbo-tjejen inte vill ha trekant med två tjejer och en kille, det där säger hon bara för att hon gillar att bli delad på.
Gör som du behagar, fråga för fan inte om lov inann du tar dom.

Ni förtjänar varandra.
Senast redigerad av Ravenbox 2017-05-02 kl. 14:04.
Citera
2017-05-02, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skyclad
Hej!

Har nyss blivit ihop med en underbar undergiven dam.
Har också stiftat bekantskap med hennes blåsta, bimboaktiga, slampiga polare.
Vi tre ska tillsammans åka på kryssning nästa vecka. Den slampiga polaren har kille men har tydligt och klart signalerat att hon kommer vara otrogen på sagda kryssning. Hon har även flörtat lite med mig tidigare.
Min tjej har tidigare hintat att hon inte skulle vara helt emot att jag låg med andra.

Vadå lägga upp det? Det är väl bara att starta knullandet?
Citera
2017-05-02, 15:10
Bannlyst
Slampan visar vägen. Var inte orolig.
Citera
2017-05-02, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Haha låter EXAKT som mitt ex, ska ni på rock-kryssning och någon av tjejerna är rödhårig och nyligen varit otrogen (mot mig) så är det samma det rör sig om.

Hon hade en bimbo-vän även.

Grattis till bottennappet säger jag bara.

Förstår mig inte på otrohet och trekanter, men enligt min erfarenhet så gäller det att visa att man är obrydd och nonchalant för att få det att funka, och skit i att den där bimbo-tjejen inte vill ha trekant med två tjejer och en kille, det där säger hon bara för att hon gillar att bli delad på.
Gör som du behagar, fråga för fan inte om lov inann du tar dom.

Ni förtjänar varandra.

Var får du otrohet ifrån? Hon signalerar att ett öppet förhållande är OK. Inget fel med det.
Citera
2017-05-02, 15:19
Medlem
kalkryggars avatar
Ojsan ett sånt guldläge. Nu gäller det att du inte klantar till det. Det låter som att tjejerna hoppas på att du ska trycka den slampiga polaren. Se till att vara på och häll i alla alkohol så löser det sig av sig självt.
Citera
2017-05-02, 15:23
Medlem
arazals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyclad
Hon har även flörtat lite med mig tidigare.

Påminn henne om det så löser sig resten
Citera
2017-05-02, 15:34
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Var får du otrohet ifrån? Hon signalerar att ett öppet förhållande är OK. Inget fel med det.
Jag vet inte, TS som nämnde den slampiga väninnan som planerade otrohet på kryssningen kanske?

Haha.

Man skall inte uppmuntra sådant beteende, om man inte vill ha karma ståendes utanför sin dörr sent på kvällen med en yxa i handen så skall man som kille inte dra nytta av dessa luder imo.
Citera
2017-05-02, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Jag vet inte, TS som nämnde den slampiga väninnan som planerade otrohet på kryssningen kanske?

Haha.

Man skall inte uppmuntra sådant beteende, om man inte vill ha karma ståendes utanför sin dörr sent på kvällen med en yxa i handen så skall man som kille inte dra nytta av dessa luder imo.

Men det är ju inte hans problem. Han är inte otrogen.
Citera
2017-05-02, 15:42
Medlem
Jag får erkänna att pojkvännens väl och ve i det hela inte är min första prio.
Ursäkta en otydlig frågeställning, men det knepiga är att det är min tjejs polare och inte någon random. Kan tänka mig att det känns som en lite större tröskel (men desto mer upphetsande.) det är alltså just det att det är min (mer eller mindre öppen för att jag knullar andra) tjejs polare som är "problemet". Vill inte lägga upp det för osmidigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in