2017-04-30, 11:23
Medlem
Crimsonsouls avatar
Minns att det var en trend att betala enorma summor för kinesiska flickor. En statussymbol typ, "jag kan adoptera en av dem!" Är de fortfarande inne? Har de gått upp i pris?
Citera
2017-04-30, 11:34
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Hoppas i alla fall att trenden att döpa dem till "Linn" (90%) eller "Anna-Li" eller "Nova-Li" gått över.
Citera
2017-04-30, 11:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det har minskat ordentligt. Dels tar kineserna själv hand om barnen. Dels har det blivit dyrare. Men framförallt så har många länder gjort det väldigt svårt att få adoptera ifall man kommer från ett land som tillåter homopar eller ensamstående att adoptera.
Citera
2017-04-30, 11:38
Medlem
Qebuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Hoppas i alla fall att trenden att döpa dem till "Linn" (90%) eller "Anna-Li" eller "Nova-Li" gått över.
Glöm inte Jenny! Typ alla adopterade kineser jag känner heter Jenny. Annars Linn.

Tycker trenden med att adoptera överhuvudtaget har minskat en del. Känns mer inne med inseminationer nu för tiden.
Citera
2017-04-30, 11:40
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka

Citat:
Ursprungligen postat av Qebui
Glöm inte Jenny! Typ alla adopterade kineser jag känner heter Jenny. Annars Linn.

Tycker trenden med att adoptera överhuvudtaget har minskat en del. Känns mer inne med inseminationer nu för tiden.
Ja, de är faktiskt nästan alltid döpta till Jenny av någon anledning.
Citera
2017-04-30, 11:46
Medlem
Sverige har gjort det svårt för sig själva när de tillät bögar o flator att adoptera.
Inget normalt land vill tvinga barn till att växa upp under sådana sjuka förhållanden.
Därför har adoptionen från Kina gått ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in