Citat:
Ursprungligen postat av
Returpapper
Låter helt otroligt han måste ha haft en harmlös cancer som botades lätt och det hade den väl gjort hemma också. Kan inte utläsa av det du skriver att han använde pengarna till en behandling han förvägrats i Sverige.
Däremot vet jag en cancer som var obotlig för ca 15 år sedan men i dag finns dyr men effektiv medicin och den har man råd med om man bor i Sverige där maxbeloppet är 2200 /år.
Tidig upptäckt är alltid bra, sen upptäckt kan göra att man inte orkar ta livet av sig. Cancer som säkert leder till döden oavsett när den upptäcks och som ger svåra smärtor eller tillstånd av andnöd orkeslöshet på gränsen till att man stupar. Visst då är värt att fundera över att dö för egen hand, men inte med skjutvapen.
Pengarna han lånade var enbart för att leva livet den sista tiden.
När jag talade med honom för 4 dagar sedan så vet jag att inget lades på behandlingar för
det var helt klart 1 aggresiv cancer han fått diagnostiserad.
Han levde på naturens tillgångar fick sig en knasig ide och trodde på ät blad drick te från naturen
jaga din egen föda på så vis ska det vara.
Han bor uppe i norra Canada där fick han tips från någon att bosätt dig där resten av livet njut av din sista tid i den friska naturen