Jag är Schizofren och har varit sen jag var 17 och är nu 25 blev dock diagnostiserad vid 22 men en sak som oroar mig mest är att jag inte har någon sexlust överhuvudtaget!
Finns det inga metoder för att få sin sexlust tillbaka?
Hade faktiskt en liten svacka nu detta året i början av året, kände verkligen ingen sexlust.
Men märkte ganska väl att det var p.g.a en kvinna samt att mitt fokus låg på annat håll. Nu är jag tillbaka i samma fokus med hälsa samt träning men känner mer att jag kan avstå från sexet i sig då det inte ger mig något på det sättet och det är ingen big deal liksom och det är en väldigt skön avspänning och man ser väldigt många kvinnor som spelar fullt ut på vad de har mellan sina ben och det är lite tragiskt att se det där, men är glad att jag kommit till ett sådant stadie, men ge dig fan på att man blivit fuckad samt riktigt deppig i vissa skeenden, men inget sådant där ska sänka mig.
Mitt tips till dig är att värdesätta ditt fokus, det kan vara till att skaffa sig en utbildning som du är genuin gentemot eller träning, helt enkelt något som är bra för just dig och din självkänsla.
Något som är väldigt lätt (eller jag tycker det) är att laga mat, nyttig mat samt smakrik mat, det ger mycket till ens självkänsla att veta sådant där faktiskt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!