Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-30, 02:27
  #25
Medlem
enlevandemans avatar
Hur hon ser ut naken och hur hon luktar.
Citera
2017-05-01, 15:00
  #26
Awaiting Email Confirmation
Vi tittar på alla tjejer, inte bara på dej.
Du tolkar in ditt egna bekräftelsebehov i den blicken och tror att du är speciellt utvald. Dålig självkänsla ?
Citera
2017-05-01, 21:52
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av armbarmaster
Alla människor söker någon form av bekräftelse. Att spana in en snygging som återgäldar blicken blir just det. Uteblir gensvar sjunker värdet på handlingen.

Fylls du även av livsglädje när Ronny 55 överviktig nörd som bor hemma hos mamma har dig i blickfånget?

Kanske inte nån som Ronny, men har träffat på vältränade och självständiga män som jag ändå inte känt nåt för. Det är framför allt män som är attraherade av en och den känslan är besvarad.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Hur är hon att knulla? Är hon tight? Hur ser de där brösten ut utan bh? Sväljer hon? Tar hon den i röven? Är hon rakad/trimmad/naturell? Vilken färg har hennes eventuella könshår? Har hon klamydia? Pratar hon alltid såhär jävla mycket? Nä, nu pallar jag inte längre, vilken ursäkt ska jag dra till med?

Typ.

Nice
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback