• 1
  • 2
2017-04-29, 17:08
Medlem
Tycker att män är oemotståndliga och förstår inte hur kvinnor kan vara lesbiska när män kan få en att känna sig så sexig. När män tittar in mig länge och ordentligt så väcks så enormt mycket inom mig, särskilt om det hela är inlindad i ett sammanhang. Alltså inte att jag går förbi en helt främmande man utan nån som man träffar regelbunden, vet varandras namn, småpratar ibland etc. Jag känner mig levande och fylls med livsglädje när män tittar in mig genom den manliga blicken, en blick som bara heterosexuella män har och som innehåller så himla mycket längtan och hunger.

När ni män tittar in oss länge och ordentligt, inte nån som bara går förbi och som ni kanske aldrig mer träffar utan nån som ni träffar regelbunden och tittar in henne. Va tänker eller känner ni egentligen? Eller är det bara ögonen som är igång ordentligt?
Citera
2017-04-29, 17:11
Medlem
gurkmajjas avatar
Vad vi tänker? Vill du verkligen veta det?
Citera
2017-04-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Vad vi tänker? Vill du verkligen veta det?

Klart jag vill så man får en mer helhetsbild av hur män är, tänker och känner.
Citera
2017-04-29, 17:14
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summan
Tycker att män är oemotståndliga och förstår inte hur kvinnor kan vara lesbiska när män kan få en att känna sig så sexig. När män tittar in mig länge och ordentligt så väcks så enormt mycket inom mig, särskilt om det hela är inlindad i ett sammanhang. Alltså inte att jag går förbi en helt främmande man utan nån som man träffar regelbunden, vet varandras namn, småpratar ibland etc. Jag känner mig levande och fylls med livsglädje när män tittar in mig genom den manliga blicken, en blick som bara heterosexuella män har och som innehåller så himla mycket längtan och hunger.

När ni män tittar in oss länge och ordentligt, inte nån som bara går förbi och som ni kanske aldrig mer träffar utan nån som ni träffar regelbunden och tittar in henne. Va tänker eller känner ni egentligen? Eller är det bara ögonen som är igång ordentligt?

Är det någon jag vill ha så är det ganska simpelt "Hur, var och när"
Citera
2017-04-29, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Är det någon jag vill ha så är det ganska simpelt "Hur, var och när"

Tror jag vet vad du menar med var och när, men vad menar du med hur? Vill du utveckla alla 3 så är det ännu bättre.
Citera
2017-04-29, 17:22
Bannlyst
Tänker "mums...".
Citera
2017-04-29, 17:37
Medlem
DoctorWos avatar
Citat:
Klart jag vill så man får en mer helhetsbild av hur män är, tänker och känner.

Om det är någon jag finner attraktiv tänker jag på hur härligt det hade varit att trycka upp henne mot väggen och göra alla sorters tänkbara snuskigheter.
Citera
2017-04-29, 17:41
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Tror jag vet vad du menar med var och när, men vad menar du med hur? Vill du utveckla alla 3 så är det ännu bättre.

Hur - Hur kan jag komma i kontakt med henne
Var - Vart kan jag komma i kontakt med henne
När - När kan jag komma i kontakt med henne
Citera
2017-04-29, 17:45
Medlem
Många kvinnor övertolkar en manlig blick. En manlig blick kan betyda en flyktig tanke av sexuell attraktion i stil med: "-Oj, schyssta pattar!" Det måste inte vara: "-Ååååh hon är sexigast i världen, jag skulle hugga av min högra hand för att få knulla med henne!". Många damer behöver tygla sitt sexuella ego. Många sådana damer skulle behöva höra ett genuint autistiskt ärligt: "Du är ganska snygg. Inte väldigt snygg, inte snyggast i världen, bara ganska snygg. Inte tio av tio, utan sju av tio."
Citera
2017-04-29, 18:08
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Hur - Hur kan jag komma i (...) henne
Var - Vart kan jag komma i (...) henne
När - När kan jag komma i (...) henne
Ja, eller så här egentligen. ^^
Citera
2017-04-29, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorWo
Om det är någon jag finner attraktiv tänker jag på hur härligt det hade varit att trycka upp henne mot väggen och göra alla sorters tänkbara snuskigheter.

Gud va hett.

Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Många kvinnor övertolkar en manlig blick. En manlig blick kan betyda en flyktig tanke av sexuell attraktion i stil med: "-Oj, schyssta pattar!" Det måste inte vara: "-Ååååh hon är sexigast i världen, jag skulle hugga av min högra hand för att få knulla med henne!". Många damer behöver tygla sitt sexuella ego. Många sådana damer skulle behöva höra ett genuint autistiskt ärligt: "Du är ganska snygg. Inte väldigt snygg, inte snyggast i världen, bara ganska snygg. Inte tio av tio, utan sju av tio."

Du tror inte att du underdriver när du säger schyssta pattar? Jag menar att det kan inte va så lite som schysta pattar eller nåt så överdrivet som att tänka sig hugga av sin hand för att ha sex med henne. Jag tror att det är nåt mittemellan och jag är nyfiken på hur det egentligen ligger till, blicken är för intensiv och fokuserad för att personen bara tänka jaha schysta pattar men ändå inte så att man kapar sin ena hand för.
Citera
2017-04-29, 18:32
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Äh vill väl bara vila ögonen på något man tycker om, ligger väl ingen djupare tanke bakom det hela och det mesta är glömt lite senare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in